Znaleziono 0 artykułów
17.02.2020

Zara Home: Kalifornijskie lato

Julia Właszczuk

W Kalifornii czas płynie inaczej. Na wybrzeżu niemal cały rok świeci słońce, a dni wydają się dłuższe niż w innych częściach świata. Kalifornijskie krajobrazy były inspiracją dla Fabiena Barona, reżysera, fotografa i dyrektora kreatywnego magazynu „Interview”, który stworzył nową kampanię Zara Home.

W kolekcji na sezon wiosna-lato 2020 znalazły się meble i dekoracje, nawiązujące do subtelnych form kalifornijskiej natury. Znajdziemy tu tkane lampy, krzesła wykonane z plecionek z liści bananowca oraz drewniane stoliki nawiązujące kształtem do plastrów miodu. Wnętrze możemy też przeobrazić dzięki patchworkowym kocom, poszewkom i dywanom, ręcznie malowanym wazonom i drewnianym naczyniom. W kolekcji użyto niemal wyłącznie naturalnych materiałów – drewna, kamienia, lnu i juty.

Cała kolekcja nawiązuje również do kalifornijskiego modernizmu. Niskie, geometryczne i pełne światła wille z basenami stały się symbolem Zachodniego Wybrzeża w latach 50. i 60. Mieszkały w nich największe gwiazdy tamtego czasu, w tym Frank Sinatra i Bing Crosby. Do popkultury ta architektura weszła za sprawą Davida Hockneya i jego obrazów takich jak kultowe „A Bigger Splash”.

1/23Zara Home: Kalifornijskie lato

  1. Kultura
  2. Design
  3. Zara Home: Kalifornijskie lato
Proszę czekać..
Zamknij