Imitujące kawałki lodu kolie w arktycznym błękicie, niby obsypane księżycowym pyłem chokery i pierścionki przypominające gwiezdne konstelacje. Kampania „Celebrate Wonder” w obiektywie Stevena Meisela zabiera nas w podróż po kreatywnym świecie kryształów Swarovski.
Z okazji zbliżających się świąt dyrektorka kreatywna marki Swarovski Giovanna Engelbert miała przyjemność ponownie skompletować zespół odpowiadający za około bożonarodzeniową kampanię. Wybór fotografa (uznany w swoim fachu Steven Meisel) i wizażystki (ceniona Dame Pat McGrath) był czystą formalnością, podobnie jak stylisty fryzur – Guido Palau’a oraz modysty Stephena Jonesa. Nieszablonowe było za to podejście Giovanny do tematu świąt. Utarte symbole, stereotypowe spojrzenie na Gwiazdkę dyrektorka zastąpiła chęcią ukazania wielowymiarowości świata Swarovski. – Pragniemy uczcić nieskończone możliwości wyrażania siebie, które zapewnia biżuteria – mówiła. – Podstawą wizji uczyniłam więc kobiety.
Kampanię podzielono na cztery rozdziały, z czego każdy reprezentuje inna postać. Pojawia się Blue Gema ubrana w naręcza kolii i pierścionków imitujących kawałki lodu w arktycznym błękicie. Jest Mesmera Stardust, której architektoniczne bransolety i kolczyki przypominają gwiezdne konstelacje oraz Matrix Supernova, której postać mieni się magnetycznym blaskiem. Serię portretów wieńczą obsypana księżycowym pyłem Punk Luna oraz Hyperbola Nebula o bransoleteach ze szmaragdowymi kryształami.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.