Burberry opublikował nową reklamę z Adamem Driverem, promującą drzewno-sosnowe perfumy Burberry Hero. Brytyjski dom mody zaktualizował klip, który w ubiegłym roku stał się wiralem.
Adam Driver, ostatnio chwalony za rolę Maurizio Gucciego w „Domu Gucci”, po raz drugi pojawił się w kampanii reklamowej Burberry jako muskularny centaur, wyłaniający się z oceanu.
Nowa reklama perfum jest niemal identyczna jak ta z ubiegłego roku. Wideo, wyreżyserowane przez Jonathana Glazera, ponownie ukazuje aktora w czarnych opinających nogi spodniach, nagiego od pasa w górę, biegnącego piaszczystą plażą do wody, obok konia fryzyjskiego. Aktor i zwierzę razem zanurzają się w oceanie, a potem wyłaniają z niego jako centaur.
Zdjęciom towarzyszy głęboki głos Drivera, wypowiadającego zdanie: „Potrzeba odwagi, aby wyrazić własną wyjątkowość”. Jak zauważył portal Highsnobiety, „centaury nigdy wcześniej nie wyglądały tak dobrze”.
Zapach Burberry jest inspirowany wspomnieniami perfumiarza Aurélien’a Guichard’a z lasu Landes w południowo-zachodniej Francji.
Czekamy też na najnowszą filmową rolę Adama Drivera – tej jesieni zobaczymy go w „Białym szumie” Noaha Baumbacha na podstawie powieści Dona DeLillo, produkcja będzie miała premierę na festiwalu w Wenecji.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.