Polska marka Chylak organizuje akcję Archive Sale. Dochód ze sprzedaży wybranych wzorów i nowości o obniżonych cenach zostanie przekazany na rzecz fundacji Malali. W kampanii wystąpiły siostry Nadia i Sara Szymańskie.
„Nasza marka tworzona jest przez kobiety. Projektujemy dla kobiet i to one są naszym wsparciem i inspiracją. Dlatego właśnie postanowiliśmy połączyć siły z międzynarodową fundacją Malala Fund” – czytamy w oświadczeniu.
Chylak rozpocznie sprzedaż wybranych i kilku specjalnie przygotowanych na tę okazję nowych projektów o obniżonych cenach. 100 proc. przychodu zostanie przekazana na rzecz fundacji Malali i Ziauddina Yousafzaich – organizacji non-profit walczącej o prawo dziewcząt do darmowej i bezpiecznej edukacji w krajach, gdzie dostęp do niej jest znacznie ograniczony. – Kiedy po raz pierwszy usłyszałam o Malali, byłam pod wielkim wrażeniem historii tej dziewczyny i jej niesamowitej odwagi. To za sprawą jej pracy i jej fundacji dowiedziałam się, że 130 milionów dziewczynek na świecie nie może chodzić do szkoły. To szokująca liczba. Pochodzę z rodziny, gdzie kobiety zawsze bardzo mocno się wspierały. Zawsze zachęcano mnie do nauki – edukacja była priorytetem, a chłopców i dziewczynki traktowano tak samo. Bez tych wartości na pewno nie założyłabym firmy i nie mogłabym odnieść sukcesu – powiedziała projektantka Zofia Chylak.
Zdjęcia: Stanisław Boniecki
Modelki: Nadia Szymańska i Sara Szymańska
Make-up: Wilson
Włosy: Michał Bielecki
Stylizacja: Chiara Janczarek
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.