Kochane, Przebadane! – wyjątkowa akcja YES na Różowy Październik – zachęca kobiety do samobadania. Wspólnie z ginekolożką i edukatorką onkologiczną Agnieszką Szuścik marka przygotowała ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi.
Październik jest Miesiącem Świadomości Raka Piersi. Marka biżuteryjna YES dołącza do akcji profilaktyki raka piersi. Inicjatywa „Kochane, Przebadane!” ma dwa oblicza. Marka przebada wszystkie chętne pracownice. Profesjonalna wizyta u lekarza, wraz z badaniem USG, zakończy się podziękowaniem w postaci unikalnej koszulki z logo akcji.
Akcja jest też kierowana do wszystkich kobiet. Wspólnie z ginekolożką i edukatorką onkologiczną Agnieszką Szuścik przygotowano ekspercki film instruktażowy pokazujący, jak wykonać samobadanie piersi (dostępny na kanale YouTube marki YES).
Do tutorialu będzie też kierować QR kod, dołączany do październikowych zakupów w salonach YES oraz online na yes.pl. Zamówiona w październiku biżuteria zostanie zapakowana w różową bibułkę. Również logo marki YES na miesiąc przystroi się w róż.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.