Celebrująca dojrzałe piękno Gillian Anderson została ambasadorką L’Oréal Paris

Gillian Anderson sławę przyniosły role silnych kobiet, które odważnie przełamują stereotypy. Z takiej postawy gwiazda słynie także w życiu osobistym. Otwarcie mówi o menopauzie, odrzuca opresyjne kanony, celebruje naturalność i dojrzałe piękno, ośmielając tym samym tysiące kobiet na świecie. To wartości bliskie marce L’Oréal Paris, która właśnie ogłosiła aktorkę nową ambasadorką.
W swojej nowej roli Gillian Anderson dołącza do zaszczytnego grona ambasadorek francuskiej marki kosmetycznej, do którego należą już: Helen Mirren, Eva Longoria, Andie MacDowell, Kendall Jenner, Camila Cabello, Elle Fanning, Viola Davis. Oficjalnie Gillian Anderson zostanie twarzą L’Oréal Paris w marcu 2025 roku, a już w kwietniu zobaczymy ją w kampanii linii kosmetyków do skóry dojrzałej Age Perfect.
Aktorka, aktywistka i ikona stylu Gillian Anderson została nową ambasadorką marki L’Oréal Paris

Urodzona w Chicago, wychowana w Londynie i Michigan, 56-letnia Gillian Anderson sławę zyskała dzięki roli agentki specjalnej Dany Scully w kultowym serialu „Z Archiwum X”, w którym partnerował jej David Duchovny. Swoją rolą zainspirowała całe pokolenie kobiet do obrania ścieżki kariery w medycynie, nauce i organach ścigania, co nazwano „efektem Scully”. Jej przemyślany wybór ról zaowocował plejadą niezapomnianych silnych bohaterek. Mogliśmy oglądać ją w takich produkcjach, jak „Ostatni król Szkocji”, „The Crown” w roli Margaret Thatcher czy seksuolożki w przebojowym serialu Netflixa „Sex Education”.
„Z dumą witamy Gillian Anderson w rodzinie L’Oréal Paris. Jest ona nie tylko prawdziwą ikoną, której kariera obejmuje dekady pracy na scenie i ekranie, ale również podziela naszą misję – inspirowanie kobiet do celebrowania swojej urody w każdym wieku. Dzięki swojej działalności na rzecz kobiet i walki o ich prawa Gillian zachęca nas wszystkich do przełamywania konwencjonalnych ram czasowych i bycia niepowstrzymanymi – niezależnie od wieku” – podkreśla Delphine Viguier-Hovasse, globalna prezeska L’Oréal Paris.
Gillian Anderson inspiruje kobiety do przełamywania stereotypów
Gillian Anderson od zawsze była mocno zaangażowana w walkę o prawa kobiet. W 2017 roku została współautorką książki „WE: Manifest dla kobiet na całym świecie”. W 2022 roku wystartowała z podcastem „What Do I Know?!”, w którym dyskutuje o seksualnej wolności i celebruje niezwykłe kobiety. Jej książka „Want: Sexual Fantasies by Anonymous” została okrzyknięta rewolucyjnym studium kobiecej seksualności, błyskawicznie zyskując status bestsellera „Sunday Times”. Aktywizm Gillian Anderson nie kończy się jednak wyłącznie na walkę o prawa kobiet, ale także obejmuje szerokie aspekty spraw społecznych, w tym także prawa osób LGBT+.

„Kobiety są niezwykłe – wyjątkowe, złożone, błyskotliwe i piękne, zarówno wewnętrznie, jak i zewnętrznie, w każdym wieku. Jednak konwencjonalne narracje na temat kobiet i starzenia się rzadko to odzwierciedlają. L’Oréal Paris od dekad promuje kobiety w każdym wieku i jestem zachwycona, że mogę dołączyć do ich misji, by inspirować kobiety do przełamywania stereotypów i stawiania siebie w centrum własnych historii. Czuję się ogromnie wyróżniona i zaszczycona. Bycie w gronie takich osób, jak Jane Fonda, Viola Davis, Helen Mirren i wiele innych – fenomenalnych aktorek, aktywistek i kobiet, które walczą o to, w co wierzą, w każdej dziedzinie swojego życia – to niesamowity przywilej” – dodaje Gillian Anderson, nowa ambasadorka marki L’Oréal Paris.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.