
Premiera najnowszej kolekcji marki Triumph na sezon wiosna-lato 2022 miała miejsce w pierwszych dniach kwietnia. Ambasadorką towarzyszącej jej kampanii „Comfort My Way” została aktorka Joanna Koroniewska.
– Komfort? To nie tylko stan relaksu, to nastawienie do życia i samej siebie. To moja wewnętrzna zgoda na to, jaka jestem. Potwierdzenie, że dobrze mi ze sobą i swoim ciałem – tłumaczy Joanna Koroniewska, abasadorka marki Triumph i bohaterka kampanii Comfort My Way.
W ramach kampanii promującej kolekcję Triumph na sezon wiosna-lato 2022, Koroniewska, wraz z pozostałymi bohaterkami video zwiastującego „Comfort My Way”, śpiewa: „No matter if it’s night or day, we always want to be ourselves. Let that feeling make my day, I want it my way”. To zachęta dla kobiet do poszukiwania źródeł własnego komfortu, który wzmacnia pewność siebie i pozwala w pełni cieszyć się życiem. – Każda z nas jest inna, ale w wyjątkowy sposób łączy nas potrzeba komfortu i bycia naprawdę sobą – wyjaśnia aktorka.

Zdjęcia z udziałem Joanny Koroniewskiej promujące kampanię „Comfort My Way” można zobaczyć m. in. w witrynach butików Triumph oraz salonach partnerskich. Ambasadorka prezentuje na nich najnowszy komplet Amourette 300 w romantycznym odcieniu Naked Pink oraz innowacyjny Amourette Charm z profilowaną koronką, gwarantującą najwyższy komfort.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.