Rossy de Palma w kampanii marki Bimba y Lola przedstawia ekscentryczną odsłonę świąt
Pochodząca z Majorki aktorka Rossy de Palma stała się jedną z najbardziej rozpoznawalnych gwiazd za sprawą genialnych ról w filmach Pedra Almodóvara – i dzięki swojemu nietuzinkowemu stylowi. Tym razem wcieliła się w nową rolę: modelki w świątecznej kampanii marki BIMBA Y LOLA. Takiej odsłony bożonarodzeniowej gorączki jeszcze nie widzieliśmy.
Rossy de Palma słynie ze swojego ekscentrycznego wizerunku, w którym ubrania odgrywają znaczącą rolę. To przez nie hiszpańska aktorka wyraża swój temperament, za co świat mody pokochał ją z wzajemnością. Marka BIMBA Y LOLA od zawsze wspiera tych, którzy w modzie poszukują zabawy i kreatywnych ścieżek, by w barwny, odważny i wychodzący poza schematy sposób podkreślić swój styl. Rossy de Palma i BIMBA Y LOLA to świąteczny duet, którego potrzebowaliśmy.
Rossy de Palma w świątecznej kampanii marki BIMBA Y LOLA prezentuje święta z przymrużeniem oka
Święta w wydaniu Rossy de Palmy i marki BIMBA Y LOLA są dalekie od stereotypowego wyobrażenia, choć wyśmienicie bawią się bożonarodzeniową konwencją. Choinka zamiast w kącie ląduje na nagim ciele aktorki, a w jeszcze bardziej szalonej wersji w świąteczne drzewko zamienia się fryzura Rossy, podczas gdy jej własna biżuteria miesza się z choinkowymi ozdobami. Ten eksperyment będziemy mogli spróbować powtórzyć w domu, dzięki charmsom do torebek w postaci emaliowanego tygrysa, soczystych ust, sardynek, fig, piercingu i literek, które znajdziemy w świątecznej kolekcji marki BIMBA Y LOLA. Te świetnie sprawdzą się jako ozdoby zarówno naszych domów, jak i ulubionych modeli torebek, pasków, łańcuszków i bransoletek hiszpańskiej marki.
Ale na choince nie kończy się zabawa ze świąteczną konwencją. Tradycyjną kolację w rodzinnym gronie Rossy zamienia na churros z czekoladą, zamiast czekać na prezent, sama się nim staje, a świąteczny koktajl zamienia na randkę self-care na kanapie we własnym domu, z maseczką na twarzy, ubrana w widowiskowe pióra, z torebką Chihuahua pod ręką. Czy potrzeba lepszego towarzystwa?
Za kreację artystyczną świątecznej kampanii marki BIMBA Y LOLA z Rossy de Palmą odpowiada słynąca z abstrakcyjnych i nietypowych pomysłów dyrektorka artystyczna PZ today.
W świątecznej kampanii marki BIMBA Y LOLA z Rossy de Palmą odnajdziemy najgorętsze trendy sezonu jesień-zima 2024-2025
Świąteczno-karnawałowy klimat z nutką kreatywnego szaleństwa idealnie uzupełniają najgorętsze trendy sezonu jesień-zima 2024 w wydaniu marki BIMBA Y LOLA. W najnowszej kampanii marki Rossy de Palma ma na sobie same hity sezonu, zaczynając od dodatków w najmodniejszym kolorze sezonu – burgundzie, w które marka przybrała torebkę Pocket, jeden ze swoich bestsellerowych modeli. Tę samą barwę ma też elegancki portfel – doskonały pomysł na prezent pod choinkę dla bliskiej osoby.
Karnawałowo-świąteczny okres to najlepszy czas, by wyciągnąć ze swoich stylowych skarbców najbardziej spektakularne ubrania i dodatki, a w tych specjalizuje się właśnie marka BIMBA Y LOLA. W kampanii Rossy de Palma prezentuje boa z jasnych piór, które doskonale uzupełni koktajlowe kreacje. Karnawałowego sezonu nie wyobrażamy sobie bez cekinów, które w tym roku będą świecić jeszcze mocniejszym blaskiem. Aktorka prezentuje idealną cekinową sukienkę, która jest efektowną wariacją na temat klasycznej małej czarnej. To model, który z całą pewnością przeżyje z nami niejedną niezapomnianą imprezę.
Stylizacje na specjalne okazje genialnie uzupełnią dodatki na wysoki połysk, w tym srebrne sandały na grubym obcasie, złote pantofelki i biżuteria dla prawdziwych miłośniczek maksymalizmu. W najgorętsze trendy przebrała się także uwielbiana przez fanki marki torebka Chihuahua, która w tej kolekcji przybiera puszystą postać obszytą miękkim futerkiem. Wśród propozycji na eleganckie koktajle i rodzinne spotkania znajdziemy modną sukienkę-marynarkę z szerokimi rękawami. Model kreacji w białym kolorze będzie zarówno doskonałą bazą do stylizacji w minimalistycznym, klasycznym stylu, jak i wymarzonym polem do kreatywnej zabawy, co udowodniła Rossy ze swoją fryzurą choinką.
W najnowszej kampanii BIMBA Y LOLA wraz z Rossy de Palmą zachęcają do wprowadzania świątecznego klimatu do swojej codzienności, ale w sposób, który stresującą świąteczną gorączkę uczyni zabawną. To może być najlepsza okazja, by wprowadzić do naszego życia odrobinę luzu i magii w najbardziej stylowym wydaniu.
Modelka: Rossy de Palma
Dyrektorka kreatywna: PZ today
Zdjęcia: Pablo Sáez
Stylizacja: Tati Cotliar
Scenografia: Marc Ferrer
DOP: Tomas Brice
Makijaż i włosy: Kley Kafe
Produkcja: CAP
Studio: La Mosca
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.