Ikona kina, a od kilku lat gwiazda „Stranger Things”, Winona Ryder, wzięła udział w kampanii Marca Jacobsa reklamującej nowy model torebki – J Marc. Aktorka została wystylizowana przez Emmę Wyman, która stworzyła wyrazisty i bardzo grunge’owy look.
Winona Ryder od prawie 20 lat jest muzą Marca Jacobsa, nie dziwi więc, że została twarzą najnowszej kampanii amerykańskiej marki. Sesja zdjęciowa z udziałem gwiazdy wprowadza nową, szykowną i dostępną w różnych kolorach (niebieskim, magentowym, pomarańczowym i zielonym, a także czarnym i białym) torebkę na ramię J Marc.
Aktorka wzięła udział w utrzymanej w estetyce glamour grunge sesji zdjęciowej, w której eksponuje torebkę w przygotowanych przez Emmę Wyman stylizacjach. Bohaterka serialu „Stranger Things” zapozowała, między innymi w czarnej sukience z głębokim dekoltem, połączonej z żółtymi kozakami na wysokiej platformie i limonkową wersją premierowej torebki oraz w jeszcze bardziej zmysłowej, zdobionej koronką błękitnej slip dress wystylizowanej z czarną wersją butów oraz akcesoriów. Mroczny, buntowniczy klimat dopełniały czarne krótkie włosy, ciemny manikiur oraz mocno podkreślone oczy.
To nie pierwsza współpraca Winony Ryder z marką Marc Jacobs. Aktorka wystąpiła w wiosennej kampanii w 2003 roku, a w 2016 została twarzą linii kosmetyków Marc Jacobs Beauty.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.