Brytyjski dom mody ogłasza nowy projekt, chcąc zainspirować twórców do bycia kreatywnymi bez wychodzenia z domu. Inicjatywa McQueen Creators to okazja, by wejść w kreatywny dialog z projektantką marki, Sarą Burton.
W mediach społecznościowych domu mody znajdziemy od dzisiaj wybrane stylizacje z archiwów Alexandra McQueena. Fani marki mogą dzielić się swoimi pracami inspirowanymi ikonicznymi sylwetkami. Najlepsze pomysły zostaną pokazane na kanałach social media McQueena.
Co tydzień opublikowany zostanie nowy koncept kreatywny. Obecnie na warsztat można wziąć stylizacje zainspirowane wystawą Sary Burton „Róże” z londyńskiego studia przy New Bond Street. Wspólnym zadaniem internautów i zespołu będzie naszkicowanie finałowej sukienki z pokazu jesień-zima 2019. Termin nadsyłania prac? 6 kwietnia. W ramach inicjatywy możemy spodziewać się także użycia technologii 3-D.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.