To ciekawe, że większość marek i mediów nadal prezentuje kostiumy kąpielowe w czasie, gdy większość klientów zmaga się z mroźną temperaturą, a grube puchówki pokazuje się na wybiegu w środku lata – mówi Wil Beedle, dyrektor kreatywny AllSaints. Słynąca ze świetnej jakości T-shirtów i ramonesek marka, w sezonie wiosna-lato 2018 buntuje się przeciwko utartym schematom. Zobaczcie kampanię „Out of Season”.
Zmiana kalendarza pokazów oraz wprowadzana przez wiele marek w życie idea „see-now-buy-now” to jedne z najpopularniejszych trendów, jakie można było obserwować w branży mody w ostatnich kilku latach. Coraz więcej producentów odzieży kieruje się w stronę bardziej realistycznego i pragmatycznego podejścia oraz kładzie większy nacisk na rzeczywiste potrzeby swoich klientów. Tropem tym postanowiła pójść także popularna brytyjska marka AllSaints, która zaprezentowała właśnie swoją najnowszą kampanię „Out of Season”.
To kolekcja, którą można nazwać „przedwiosenną” – wśród propozycji, które wejdą do sprzedaży na przełomie lutego i marca, próżno byłoby szukać lekkich sukienek, szortów i cienkich topów. Zamiast nich, znajdziemy w niej płaszcze, kurtki, otulające swetry oraz projekty z jeansu. Spójności całego przekazu dopełnia miejsce, w którym sfotografowano kampanię. Została nią Ibiza, ale pozbawiona sezonowego zgiełku i turystów, pełna styczniowej melancholii, z klimatycznymi, opustoszałymi uliczkami i wietrznymi plażami. – W pustce tej jest prawdziwe piękno – mówi dyrektor kreatywny AllSaints, Wil Beedle. – Dopiero po wyjeździe turystów można doświadczyć piękna wyspy, poznać prawdziwą społeczność, dostrzec niezakłócony niczym krajobraz – podsumowuje.
Kolekcja będzie dostępna w sprzedaży w butikach AllSaints na całym świecie oraz w sklepie internetowym marki.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.