Monogram Louis Vuitton zapisał się na kartach modowej historii. Nowa kolekcja biżuterii francuskiego domu mody to hołd dla jego szczególnej symboliki. Gwiazdą kampanii Louis Vuitton Blossom została Ana de Armas.
Louis Vuitton może pochwalić się jednym z najsłynniejszych monogramów w świecie mody. Niewiele osób zna jednak jego niezwykłą historię. Geometryczny kwiat o czterech płatkach upodabniających go do gwiazdy został stworzony przez Georges’a Vuittona w 1896 roku, by uczcić zmarłego ojca, Louisa. Modowa legenda głosi, że monogram był inspirowany majolikową terakotą w ich posiadłości w Asnières. Louis Vuitton uważał florystyczny wzór za szczęśliwy symbol.
Dziś słynne Monogram Flower przynosi szczęście milionom miłośników francuskiego domu mody, zdobiąc ich torby, kufry i biżuterię. Kolekcja Louis Vuitton Blossom powstała w hołdzie dla niezwykłej historii słynnego monogramu. Wzorem zaprezentowanych kilka lat wcześniej Idylle i Color, całość utrzymano w minimalistycznym duchu. Kolczyki, naszyjniki i pierścionki wykonano z białego i różowego złota wysadzanego drobnymi diamentami.
Twarzą kampanii została Ana de Armas, która jest dumną ambasadorką francuskiego domu mody od 2021 roku.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.