Znaleziono 0 artykułów
07.03.2025

Nowy zapach Ani Kuczyńskiej jest jej autorskim podpisem

07.03.2025
Fot. Fot. Aleksandra Modrzejewska

Półtora roku po premierze pierwszych botanicznych perfum, projektantka Ania Kuczyńska wprowadziła do swojego portfolio drugi zapach stworzony całkowicie pod prąd perfumowych trendów. Santissima w ślad za swoja poprzedniczką zyskuje status signature scent marki Ania Kuczyńska i jest najlepszym dopełnieniem nowej kolekcji projektantki.

Najpierw była Terra – ziemista, nieco mroczna paczulowa kompozycja stworzona z woni świeżo ściętych ziół podanych na drzewnej bazie, która, poza tym, że pięknie ubiera w zapach, ma właściwości kojące i przywracające równowagę wewnętrzną. Jest o skupieniu, uziemieniu i świadomej obecności w chwili, która trwa, nawiązując jednocześnie do charakterystycznego do zapachu, który od zawsze wypełniał butik Ani Kuczyńskiej tworząc w nim wyjątkową atmosferę i nadając projektom dodatkowy walor.

Santissima jest zupełnie inna. To perfumy, które mają w sobie dawkę nieposkromionej radości i optymizmu, i są o tym, co będzie. Jasna, żywa, bardzo sensualna woń cytrusów podbita palo santo wprowadza w medytacyjny nastrój i jest jak najlepsza zapowiedź wiosny, pozwalająca odczuć ją niemal namacalnie. Według słów projektantki zapach pozwala przenieść się myślami w jeszcze cieplejsze rejony, bo aż do słonecznej Italii, a dzięki stałej, umiarkowanie silnej projekcji i wysokiej trwałości zapach trwa, tworząc na skórze coś na kształt zapachowego podpisu.

Zapach jako medium do opowiadania historii miejsc, ludzi i spotkań

Santissima jest rodzaju męskiego, jej elementem jest ogień – tłumaczy Kuczyńska, ale od razu zastrzega, że zapach wybrzmiewa intrygująco i ciekawie bez względu na płeć. Jak podkreśla, źródłem inspiracji w pracy nad Santissimą była dla niej Wenecja i jej symbol, czyli skrzydlaty ognisty lew o wyjątkowej wewnętrznej sile, charyzmie i namiętnej naturze.

(Fot. Materiały prasowe)

Podobnie jak Terra, także i Santissima stworzona jest wyłącznie z naturalnych komponentów, bez dodatku składników syntetycznych i konserwantów, dzięki czemu zyskuje niezwykłe właściwości uspokajające i poprawiające nastrój. W obu przypadkach botaniczny zapach zamknięto w szklany flakon z kulką ozdobiony graficznym napisem zaprojektowanym przez artystkę i ilustratorkę Hankę Krzeptowską-Marusarz.

Inkowie palili palo santo w trakcie ceremonii duchowych wierząc, że dym oczyszcza złe energie i przyciąga pozytywne wibracje – tłumaczy projektantka i podpowiada, że wzbogacona w aromat świętego drzewa Santissima może służyć właśnie jako talizman.

Premiera zapachu zbiega się z nową kolekcją ubrań Ani Kuczyńskiej „Aqua 25”

Kolekcja „Aqua 25” / Fot. Caroline Grzelak 

Ania Kuczyńska, oprócz nowego zapachu prezentuje też nową kolekcję. „Bądź jak woda” – brzmi motto „Aqua 25” i zwraca uwagę na bycie obecnym i uważnym.Łącząc te pozornie różne tematy chciałam pokazać, że świat pod logo Ania Kuczyńska jest spójny, projekty zazębiają się i opowiadają wspólną historię o kobiecości i ponadczasowym pięknie. Myślę, że zdjęcia Caroline Grzelak (kampania „Aqua 25") i Kamy Czudowskiej (kampanie zapachów Terra i Santissima)  bardzo dobrze to pokazują – mówi projektantka.

Marta Waglewska
  1. Uroda
  2. Premiery urodowe
  3. Nowy zapach Ani Kuczyńskiej jest jej autorskim podpisem
Proszę czekać..
Zamknij