Boucheron przedstawia światu nowych globalnych ambasadorów – Anję Rubik i Ludwiga Wilsdorffa. Modele prezentują luksusową i awangardową biżuterię z linii „Icons”.
Niewiele jest marek biżuterii o historii równie bogatej, jak Boucheron. Słynna firma z siedzibą na Place Vendôme jest nie tylko symbolem Paryża, ale też wyrafinowania w dawnym stylu, które idzie w parze ze współczesnymi potrzebami. Teraz marka udowadnia, że coraz bardziej wsłuchuje się w tempo nowoczesnego świata. Premierowa kampania „Icons” przedstawia nowe twarze marki – globalnymi ambasadorami zostali Anja Rubik oraz Ludwig Wilsdorff.
Wilsdorff to pierwszy mężczyzna, jaki kiedykolwiek pojawił się w kampanii Boucheron, a jego obecność zwiastuje nowy rozdział w wizerunku firmy. „Mimo że wciąż jesteśmy wierni naszej historii, nowa kampania – stylowa, ale pełna asertywnej postawy – zwiastuje zmiany w naszym domu” – informuje Hélène Poulit-Duquesne, CEO marki.
W nowej kampanii pojawiają się produkty XXL – większe wersje klasycznych modeli, które ambasadorowie prezentują, pozując na Place Vendôme – Boucheron to pierwszy współczesny projektant biżuterii, który otworzył swoją siedzibę w tej lokalizacji. Na niektórych zdjęciach naturalne piękno modeli podkreślone jest przez biżuterię, nieprzypisaną ani do męskości, ani do kobiecości.
Anja Rubik, znana z działalności charytatywnej, i Ludwig Wilsdorff wybrani zostali na ambasadorów ze względu na otaczającą ich energię, która zwiastuje nową erę w estetyce. Chodzi o wizję piękna, jednocześnie intrygującego świeżością i nawiązującego do tego, co zawsze kojarzyło się z luksusem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.