Internetowy komis odzieży używanej ruszył ze sprzedażą archiwalnych projektów Alexandra McQueena.
Brytyjska marka Alexander McQueen została pierwszym partnerem platformy Vestiaire Collective w ramach „Brand Approved”. Program powstały w duchu zrównoważonego rozwoju, zakłada skup i ponowną sprzedaż ubrań z dawnych kolekcji. Przedstawiciel handlowy domu mody skontaktuje się z gronem osób prywatnych w celu odkupienia archiwalnych projektów. Autentyczność każdej z rzeczy zostanie sprawdzona przez zespół specjalistów. W zamian klient oddający element garderoby, otrzyma kartę podarunkową do zrealizowania w wybranym butiku Alexandra McQueena.
Od wczoraj na platformie znajdziemy, m.in. spódnicę w szkocką kratę z pokazu „Widows Of Culloden” na sezon jesień-zima 2006 oraz smokingowy bezrękawnik z kolekcji wiosna-lato 2011. – Jesteśmy przekonani, że inicjatywa zostanie odebrana z entuzjazmem. To ważny krok dla środowiska i nowy sposób na realizowanie mody cyrkularnej – mówi Emmanuel Gintzburger, dyrektor generalny McQueena. – Mamy nadzieję, że w nasze ślady pójdą inne marki, bo żeby móc świat, musimy działać wspólnie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.