
Swarovski prezentuje nową kolekcję na sezon wiosna-lato 2025. Wystąpiła w niej Ariana Grande, piosenkarka i aktorka nominowana do Oscara za rolę w „Wicked”. To już trzeci raz, kiedy artystka pojawia się w kampanii austriackiej marki biżuteryjnej.
Hasło przewodnie kolekcji na sezon wiosna-lato 2025 to Metamorphosis – symboliczna przemiana, która ma odzwierciedlać ewolucję marki i jej pozycję w popkulturze. Twarzą kampanii została Ariana Grande. Na zdjęciach, wykonanych przez duet Mert i Marcus, artystka pozuje w stylizacjach inspirowanych estetyką lat 60. XX wieku. W odróżnieniu od poprzednich projektów, utrzymanych w konwencji glamour złotej ery Hollywood, tym razem marka Swarovski postawiła na swobodniejszy, bardziej popowy klimat. – Uwielbiam motyw metamorfozy. Ta sesja była optymistyczna, kolorowa i bardzo pozytywna – mówi artystka.

W nowej kolekcji znajdziemy linie Millenia, Idyllia, Dulcis oraz Chroma. Każda z nich reprezentuje inny styl: od klasycznej elegancji po nowoczesną zabawę formą i kolorem. Wśród nowości pojawiły się m.in. liliowe odcienie kryształów oraz biżuteria wykonana z żywicy inkrustowanej błyszczącymi kamieniami.
Giovanna Engelbert, globalna dyrektorka kreatywna marki Swarovski, zaznacza, że jej celem jest redefinicja pojęcia biżuterii. – Ona nie tylko zmienia nasz wygląd, ale też sposób, w jaki się czujemy. Chciałam, żeby ta kolekcja była odważna i bliska współczesnej popkulturze. Ariana idealnie oddaje ten przekaz – mówi Engelbert, odpowiedzialna za artystyczny koncept kampanii.
Nowa kolekcja jest już dostępna w sprzedaży.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.