Swarovski zapowiada, że tegoroczne święta będą pełne gwiezdnego blasku. Twarzą kampanii „Impreza marzeń” została bowiem globalna ambasadorka marki Ariana Grande. Za jej artystyczną wizję odpowiedzialna jest dyrektorka kreatywna, Giovanna Engelbert. Obydwie zachęcają do świątecznej celebracji.
„Impreza marzeń” przenosi widzów do magicznego klubu, w którym światło odbija się od licznych kryształów, a subtelne i charakterystyczne kolory Swarovskiego tworzą atmosferę ekskluzywności i ekstrawagancji. Ariana Grande, ubrana w kreację haute couture podkreśloną olśniewającymi zestawami biżuterii z kolekcji Swarovski Millenia oraz Matrix Crash, wprowadza do miejsca swoją niezwykłą energię. Wśród gości – osoby o odmiennych stylach i charyzmie. To postacie, które celebrują swoją wyjątkowość, wyrażając ją poprzez zjawiskową biżuterię inspirowaną stylami różnych dekad i ikon kultury klubowej. Każdy z uczestników emanuje pewnością siebie, a atmosfera zachęca do świętowania i radości.
– Tworząc „Imprezę marzeń”, zależało mi na uchwyceniu momentów radości, które łączą pokolenia i kultury. Wspólnie z Arianą chcieliśmy stworzyć wizję celebracji, która będzie zarówno hołdem dla luksusu, jak i otwartym zaproszeniem do świata kreatywności i blasku Swarovski – mówi dyrektorka kreatywna Giovanna Engelbert, która była odpowiedzialna za wizję sesji zdjęciowej oraz filmu reklamowego.
Marka Swarovski od lat podkreśla w swoich kampaniach, że biżuteria jest czymś więcej niż tylko ozdobą. To symbol wyjątkowych emocji, więzi i wspomnień. Święta są więc idealną okazją, by dodać blasku ważnemu momentowi.
Kolekcja Swarovski dostępna jest w sklepach i na Swarovski.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.