Raper Bad Bunny został twarzą najnowszej kolekcji Jacquemusa. W kampanii „Le Splash” na tle słonecznego Malibu pozuje w różowej sukience, zestawionej z niebieskimi pantofelkami na obcasach. I udowadnia, że moda nie ma płci.
Dom mody Balenciaga do promowania najnowszej kolekcji zaprosił Kim Kardashian i Justina Biebera. Prada wybrała Toma Hollanda, a Maluma jest twarzą linii Versace na wiosnę 2022. Ciekawą decyzję podjął również projektant Simon Porte Jacquemus. Kampanię „Le Splash” francuskiego domu mody promuje współtwórca hitu „No Me Conoce” Bad Bunny.
Bad Bunny ma już za sobą pierwsze kroki w high fashion. W styczniu tego roku na stronie internetowej amerykańskiego „Vogue’a” pojawił się materiał, w którym muzyk prezentuje swoje ulubione torebki. A na scenie zachwyca ekscentrycznymi stylizacjami – bawi się kolorami i futurystycznymi formami.
W najnowszej kampanii Jacquemusa „Le Splash” Bad Bunny został uchwycony w obiektywie Toma Knellera. Na zdjęciach, wykonanych w styczniu 2022 roku, widzimy jak na tle morza pozuje w różowej lnianej sukience, zestawionej z niebieskimi pantofelkami na obcasie, założonymi na białe skarpetki, a w neonowej kamizelce pływa motorówką. Raper zaprezentował również zielony i szary garnitur, wygodne szorty w kratę i sweter w kanarkowym odcieniu. Klimat fotografii utrzymany jest w wakacyjnej, radosnej estetyce. Za stylizację odpowiada Zoey Radford Scott.
Do zdjęć, zamieszczonych na oficjalnym Instagramie marki Jacquemus, dodano podpis: „Więcej już w krótce”. Ciekawe, co jeszcze szykuje dla nas francuski dom mody.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.