Guess Jeans wkracza w 2025 rok z rozmachem. Nowa kampania, młode talenty oraz denim w najlepszym wydaniu. Co więcej, do 3 lutego marka będzie obecna na targach Pitti Uomo we Florencji, gdzie pokazuje, jak łączyć modę, innowację i zrównoważony rozwój.
Guess Jeans ponownie zaskakuje, zapraszając do swojej najnowszej kampanii trzy inspirujące osobowości ze świata mody, muzyki i sztuki. Piosenkarka i autorka tekstów Beabadoobee, poeta i model Kai-Isaiah Jamal oraz muzyk Gene Gallagher wcielili się w ambasadorów kolekcji Guess Jeans. Ich charyzmatyczne kreacje uchwycił fotograf Rafael Pavarotti, znany z artystycznego podejścia do portretu i wyrazistej estetyki.
Sesja zdjęciowa utrzymana w dynamicznym, czarno-białym stylu, podkreśla wyjątkowość linii Guess Jeans. Bohaterowie kampanii prezentują klasyczne fasony wykonane w innowacyjnej technologii Guess Airwash, która rewolucjonizuje produkcję denimu, łącząc bezkompromisowy styl z troską o środowisko. Kolekcja obejmująca kultowe kroje, takie jak G18 Relaxed czy G06 Mom, jest hołdem dla ponadczasowego wzornictwa, a technologia Guess Airwash otwiera drzwi do przyszłości.
Nowa kampania to dopiero początek tegorocznych niespodzianek. Twórcy Guess Jeans po raz trzeci biorą udział w prestiżowych targach Pitti Uomo we Florencji. Wydarzenie to jest dla marki okazją do zaprezentowania nowego rozdziału w historii denimu. Do 3 lutego w ekskluzywnych witrynach Rinascente na Piazza della Repubblica odwiedzający mogą zobaczyć instalację przybliżającą działanie innowacyjnej technologii Guess Airwash. Obecność na Pitti Uomo to tylko część większej strategii marki, która niezmiennie zachwyca kreatywnością i globalnym zasięgiem.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.