
Na pokazie kolekcji jesień-zima 2022-2023, Maria Grazia Chiuri zaprezentowała nową odsłonę kultowej torebki Lady Dior. W kampanii promującej model The Lady 95.22 wystąpiła włoska dziennikarka, Beatrice Borromeo.
W 1995 roku Dior wprowadził do kolekcji pudełkową torebkę Chouchou, która szybko stała się ulubionym dodatkiem księżnej Diany. Nazwę modelu zmieniono więc na Lady Dior, a torebka stała się jednym z najbardziej pożądanych produktów luksusowych. Od lat 90. powstało kilkadziesiąt wariacji na jej temat – kultowy już dodatek występował w różnych kolorach, rozmiarach i wykończeniach.

Wraz z najnowszym sezonem Maria Grazia Chiuri, dyrektorka kreatywna Diora, postanowiła wprowadzić do kolekcji kolejną odsłonę słynnej torebki. Tak powstała The Lady 95.22, której boki zostały delikatnie zgięte do środka. Model występuje w odcieniu kości słoniowej i ponadczasowej czerni.

Do kampanii promującej torebkę została zaproszona włoska arystokratka Beatrice Borromeo. W obiektywie Brigitte Lacombe dziennikarka pozuje w golfie i dopasowanej spódnicy midi. Stylizacje byłej modelki, uzupełniono czółenkami na szpilce i oczywiście torebką The Lady 95.22.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.