Znaleziono 0 artykułów
06.03.2023
Artykuł partnerski

Big Star „Authentic”: Rób, co chcesz, i żyj pełnią życia

06.03.2023
Fot. Materiały prasowe

Co oznacza bycie autentycznym? Dla każdego z nas odpowiedź na to pytanie będzie inna. I właśnie to jest piękne. O tym, że zawsze warto podążać za głosem serca, opowiada najnowsza kampania „Authentic” marki BIG STAR.

„Moja definicja bycia autentycznym to bycie sobą”, „Autentyczna osoba to taka, która w całości akceptuje siebie”, „Robi, co chce, i żyje pełnią życia”, „Nie podąża utartymi schematami”, „To pokazywanie prawdziwego siebie przyjaciołom i każdemu, kogo spotykamy”, „Być tym, kim się jest, być szczerym i czuć się z tym dobrze”, „Ktoś, kto wierzy w siebie i swoje opinie i robi to, co chce, a nie to, czego oczekuje presja społeczeństwa”, „Chodzi o to, by być ze sobą szczerym i robić to, na co ma się ochotę” – każdy z modeli i modelek, którzy wzięli udział w kampanii BIG STAR „Authentic”, ma swoją definicję tego, co oznacza dla niego bycie autentycznym. W najnowszym spocie marki zaprezentowano ubrania z najnowszej kolekcji „Authentic”, które pozwolą stworzyć niepowtarzalne stylizacje. Dzięki nim każdy będzie mógł bez ograniczeń wyrazić siebie.

Dżins i dużo więcej

BIG STAR to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek odzieżowych. Początki brandu sięgają aż 1979 r. Od tego czasu marka przeszła wiele zmian, a jej kolekcje sygnowane charakterystyczną gwiazdką wzbogaciły się o kolejne modne ubrania. Przez lata jedno nie uległo zmianie - jakość dżinsów BIG STAR, o których każdy detal, konstrukcję i fakturę zadbali projektanci marki. 

Fot. Materiały prasowe

Wygodne i jakościowe dżinsy, klasyczne trampki, koszule i kurtki pozwolą świetnie wyglądać zarówno w pracy, jak i na spotkaniu z przyjaciółmi. Styl sportowy miesza się tu z casualowym, a moda idzie ramię w ramię z wygodą. Właśnie takie ubrania i akcesoria znajdziemy także w najnowszej kolekcji marki BIG STAR, „Authentic”. Kolekcja „Authentic” to retrospekcja archiwalnych modeli marki z lat 90. W odświeżonej wersji zyskują współczesny sznyt, nie tracąc przy tym ducha retro.

Fot. Materiały prasowe

Wczoraj i dziś

Znakiem rozpoznawczym BIG STAR są przede wszystkim klasyczne dżinsy, nie mogło ich więc zabraknąć i tym razem – oczywiście w nawiązującym do kultowego kroju sprzed dwóch dekad wydaniu. Silvermine 400 to retrospekcja archiwalnego modelu powstałego w latach 90. Model o luźnym fasonie z wysokim stanem i szeroką nogawką zapinany jest na guziki w kolorze antycznego złota. Ten sam szlachetny kolor został też użyty do produkcji nitów wzmacniających przednie kieszenie.

Fot. Materiały prasowe

Gruba, delikatnie elastyczna tkanina mocno nawiązuje do popularnej w latach 90. stylistyki denimu dzięki efektowi przypominającemu fakturę marmuru. Uzyskano go poprzez pranie w oparciu na nowoczesnych technologiach oszczędzających energię, wodę oraz redukujących zużycie chemikaliów. Cechy modeli, które cieszyły się olbrzymią popularnością ponad dwie dekady temu, podkreślają też detale. Takie jak naszywka z naturalnej skóry, żakardowe metki z logotypem tarczy oraz charakterystyczny dla marki BIG STAR haft. Choć zaprojektowany jako męski, model Silvermine idealnie sprawdzi się również dla kobiet.

Styl i swoboda

Authentic to ponadczasowy fason z wysokim stanem, zapewniający nieco więcej swobody w udach i nogawce zwężającej się ku dołowi. Model zapinany na guziki w kolorze antycznego złota, koloru który również został użyty do produkcji nitów wzmacniających przednie kieszenie.

Fot. Materiały prasowe

Gruba delikatnie elastyczna tkanina w połączeniu z klasycznym praniem z efektem przypominającym fakturę marmuru sprawiają, że model ten jeszcze mocniej nawiązuje do stylistyki denimu, popularnego w latach 90. Detale w postaci naszywki z naturalnej skóry, żakardowych metek z logotypem tarczy oraz charakterystycznego dla marki BIG STAR haftu, podkreślają cechy modeli, które cieszyły się olbrzymią popularnością ponad dwie dekady temu.

Fot. Materiały prasowe

Ta jedyna

Dżins to nie tylko spodnie, lecz także inne elementy garderoby. W BIG STAR znajdziemy uszyte z tego materiału kurtki, sukienki czy koszule. Wśród tych ostatnich na uwagę zasługuje model Authentic Western 400, inspirowany archiwalnymi wzorami kolekcji z lat 90. Ta koszula o nieco dopasowanym kroju, zapinana na napy, z dwoma podkreślającymi denimowy charakter zaszewkami oraz kieszeniami będzie idealnym dopełnieniem spodni dżinsowych Authentic Girl. Stosunkowo gruba tkanina nadaje modelowi ciężkości. Klasyczne pranie typu stone wash, z delikatnym efektem postarzeń na szwach, podkreśla denimowy klimat lat 90. Detale w postaci ozdobnych nap i bordowe żakardy z tarczą jeszcze bardziej nawiązują do popularnych ponad dwie dekady temu modeli. 

Każdy inny, wszyscy autentyczni

Najnowszy spot BIG STAR swoim klimatem nawiązuje do vintage’owych materiałów przywodzących na myśl nagrania VHS utrzymane w estetyce lat 90. Wideo wykorzystuje realne wypowiedzi bohaterów niosące ważne przesłanie o tym, że warto być autentycznym, wiernym sobie i robić to, co się lubi, nie oglądając się na przyjęte ogólnie normy czy ograniczenia.

Każdy z bohaterów wideo jest inny – różnią się pomiędzy sobą płcią czy urodą, ale każdy ma własny, niepowtarzalny styl, w który idealnie wpisują się ubrania z najnowszej kolekcji BIG STAR. Klasyczne dżinsy, kultowe kurtki oraz T-shirty „Authentic” zdobione przesłaniem to znakomita baza pozwalająca na stworzenie stylizacji, dzięki której każdy z nas będzie mógł bez żadnych barier wyrazić siebie. Dzięki klasycznemu krojowi i materiałom świetnej jakości nie wyjdą z mody i pozostaną z nami na lata. Ale w kolekcji „Authentic”, tak jak zawsze w przypadku marki BIG STAR, nie zabrakło też nawiązań do najgorętszych trendów sezonu. A to, jak wystylizujemy poszczególne elementy kolekcji, zależy już tylko od nas.


Credits:
Foto: Lola Banet/ Art Faces
Stylizacja: Marta Siniło/ Kaos Collective
Dyrektor Kreatywny: Martyna Sowik /BIG STAR
Dyrektor Marketingu: Urszula Majewska /BIG STAR
Wideo: Grzegorz Łosiak/ Hi5Films
Modele: Marta/ Model Plus; Gabi/ Model Plus; Salif/ Uncover Models Warsaw; Paulus/ Modelwerk; Julia/ United for Models
Makijaż: Kamila Janowska/ Art Faces
Włosy: Michał Pasymowski/ Art Faces
Scenografia: Piotr Piwowar
Produkcja: Marta Siniło/ Kaos Collective
As produkcji i stylistki: Magda Jaworska/ Kaos Collective
Gościnnie: Agnieszka Wawoczny i Oleksandr Isaiev/BIG STAR

Natalia Jeziorek
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Big Star „Authentic”: Rób, co chcesz, i żyj pełnią życia
Proszę czekać..
Zamknij