W biżuterii Tiffany & Co. kochała się nie tylko filmowa Holly Golightly. To niezmiennie obiekt pożądania kobiet na całym świecie. Od teraz dostępna jest także w Polsce, w sklepie internetowym Breuninger. W sam raz na Walentynki.
Mało jest marek biżuterii tak legendarnych jak Tiffany & Co. – słynne diamenty zawsze zdobiły gwiazdy: od Audrey Hepburn w „Śniadaniu u Tiffany’ego” po Lady Gagę na rozdaniu Oscarów. Produkty marki od 1837 roku stanowią marzenie kobiet na całym świecie, bo Tiffany & Co. to synonim luksusu, rzemieślniczego kunsztu i jubilerskiej doskonałości. Od teraz dostępnych także w Polsce za pośrednictwem sklepu internetowego Breuninger.com/pl. Na platformie, która jest liderem na rynku sprzedaży produktów premium, klienci znajdą wyselekcjonowany asortyment biżuterii legendarnych kolekcji takich, jak Tiffany Victoria, Tiffany T, Tiffany City HardWear czy Tiffany Knot oraz nowość – kolekcję Tiffany Lock. Trudno o bardziej romantyczny i wyrażający więcej emocji prezent niż ten, podarowany w legendarnym Tiffany Blue Box.
– Cieszymy się, że możemy zaproponować ikoniczną biżuterię Tiffany & Co. polskim klientkom i klientom na Breuninger.com. Nasza współpraca z Tiffany & Co. wzmacnia ofertę i pozycjonowanie Breuninger jako sklepu z największą ofertą marek luksusowych oraz pozwala konsekwentnie realizować nasze dążenie do osiągnięcia pozycji leadera w segmencie luksusowej mody i lifestyle’u w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – mówi Marcin Winkler, General Manager Breuninger CEE, SE and Benelux.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.