Marka biżuteryjna YES rozszerza działalność, by wspierać prokobiece inicjatywy. Polski brand właśnie założył Fundację YES „Jestem Kobietą”, ukierunkowaną na projekty z dziedziny edukacji, sztuki, sportu i wielu innych.
– YES wielokrotnie udowodniło, że girl power nie musi się kończyć na sloganie reklamowym, dlatego z przyjemnością będę wspólnie z nimi aktywnie wspierać inicjatywy, które promują siłę i potencjał kobiet oraz przyczyniają się do budowania pozytywnych zmian społecznych – mówi Aleksandra Kwaśniewska, ambasadorka Fundacji YES „Jestem Kobietą”, która aktywnie współpracuje z marką m.in. poprzez współtworzenie podcastu „Jestem kobietą”.
Polska marka biżuteryjna YES od lat aktywnie realizuje misję tworzenia dla kobiet lepszego świata – w kampaniach porusza istotne tematy społeczne, sprzeciwia się niesprawiedliwości oraz działa na rzecz poprawy sytuacji życiowej kobiet. W swoich przekazach kreuje wizję rzeczywistości nienaznaczonej nierównością płciową, w której kobiety mogą odważnie realizować plany i spełniać marzenia. W ostatniej odsłonie komunikacji reklamowej – poruszającej ilustracji wiersza „Portret kobiecy” Wisławy Szymborskiej – marka przewrotnie obrazuje oczekiwania, z jakimi na co dzień mierzy się każda z nas.
Konsekwencją dotychczasowych działań marki jest powołanie do życia Fundacji YES „Jestem Kobietą”, która ma za zadanie wspieranie kobiet na drodze do ich zawodowej realizacji. – Zależy nam na tym, aby nie tylko mówić i pokazywać, co jest nie tak w świecie kobiet, ale też realnie ten świat zmieniać. Chcemy to robić poprzez współpracę z tymi, którzy mają na to najlepszy pomysł, ale brakuje im środków. W tym zakresie będą mogli liczyć na wsparcie Fundacji – zapowiada Justyna Lach, dyrektorka marketingu marki YES i członkini zarządu Fundacji YES „Jestem Kobietą”.
Fundacja jasno definiuje sposób działania – każda osoba, która zaprezentuje projekt przyczyniający się do wniesienia pozytywnej zmiany w sytuacji kobiet w Polsce – zwracając uwagę na istotny problem, inspirując i integrując Polki – będzie mogła złożyć na ręce fundacji wniosek o jego sfinansowanie. Władze fundacji, na zasadzie konkursu, co kwartał wybiorą projekty do realizacji, przekazując środki od 5 do 10 inicjatywom rocznie.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.