Znaleziono 0 artykułów
22.12.2021

„Bottega for Bottegas”: promocja marek „Made in Italy

22.12.2021
(Fot. materiały prasowe)

Bottega Veneta usuwa wszystkie swoje produkty i logo ze swoich sklepów, witryn sieciowych oraz przestrzeni reklamowych. W tych miejscach pojawią się teraz produkty 12 lokalnych marek „Made in Italy”. Akcję „Bottega for Bottegas” włoski dom mody planuje powtarzać co roku.

„Bottega Veneta” znaczy „wenecki sklep”. Może też oznaczać pracownię, czy warsztat rzemieślniczy. Współcześnie Włosi w mowie potocznej określają mianem „bottegi” po prostu delikatesy. W związku z tymi znaczeniami marka wraca do swoich korzeni i ręcznej produkcji skórzanej galanterii, a także promowania wyrobów rzemieślniczych. Akcja ma miejsce nie tylko w Mediolanie, gdzie Bottega Veneta ma główną siedzibę, ale także w innych włoskich miastach, w tym Rzymie i Wenecji.

(Fot. materiały prasowe)

W przedsięwzięciu wzięły udział takie marki takie jak Enza Fasano z Puglii, która produkuje ceramiczne wazony, czy Amatruda z Kampanii, od prawie 750 lat wykonującej wysokiej jakości papier. Fanem ciasteczek Krumiri Rossi z Piemontu jest Bill Clinton – obok tych wypieków, według XIX-wiecznej receptury, w ramach „Bottega for Bottegas” będzie można kupić czekolady, przygotowywane według przepisu z 1800 roku przez bottegę Gay-Odin z Kampanii. Ryż Riso Pozzi z Lombardii wyjątkową, brązową barwę zawdzięcza naturalnej obróbce. Mydło Saponificio Varesino z Lombardii produkuje się 20 dni. Gin Ginepraio z Toskanii to trunek w 100 procentach organiczny, a oliwki wykorzystywane do produkcji lombardzkiej oliwy z oliwek Olio Vanini dojrzewają nad jeziorem Como. Wśród promowanych produktów nie zabrakło charakterystycznych dla Ligurii win Cantina

Bisson, czy makaronu Pastificio Martelli, powstającego w Toskanii od 1926 roku. Są też cenione przez muzyków z całego świata bębny Respighi Drums, a także mozaiki Orsoni z Wenecji Euganejskiej – te wyjątkowe zdobienia możemy zobaczyć chociażby w Sagradzie Familii Gaudiego w Barcelonie.

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

„Te marki zasługują, żeby być sławne na całym świecie” – napisał dyrektor generalny Bottegi Venety Bartolomeo Rongone w poście na Linkedin.

Odnośniki do stron promowanych marek znajdziemy na bottegaveneta.com. Bottega Veneta nie czerpie zysków ze sprzedaży produktów tych lokalnych firm.

Hanna Łopuszyńska
  1. Styl życia
  2. Społeczeństwo
  3. „Bottega for Bottegas”: promocja marek „Made in Italy
Proszę czekać..
Zamknij