Jeden z największych gwiazdorów Hollywood zaprojektował kapsułową kolekcję ubrań dla włoskiej marki Brioni. Zdjęcia linii „BP Signature” powstały w legendarnym Chateau Marmont w Los Angeles.
Przez całe lata 90. Brad Pitt, Johnny Depp i Leonardo DiCaprio uchodzili za naczelnych amantów Hollywood (w 1995 i 2000 roku magazyn „People” umieścił Brada na liście 50. najpiękniejszych ludzi świata). Pitt był także ucieleśnieniem swobodnej elegancji, bez względu na to, czy wcielał się w XVIII-wiecznego krwiopijcę w „Wywiadzie z wampirem” (1994), czy ekscentrycznego Rusty’ego Ryana w „Ocean’s Eleven: Ryzykowna gra” (2001). Jego nonszalancki styl przykuwał uwagę krytyków i fotoreporterów również poza planem. Skórzane płaszcze, piaskowe garnitury oraz białe t-shirty łączone z dżinsami i awiatorkami stały się jego znakiem rozpoznawczym.
W 2019 roku mianowano go ambasadorem Brioni, włoskiej marki słynącej ze smokingów Jamesa Bonda z czasów Pierce’a Brosnana. Niedawno projektanci domu mody wyszli z pomysłem połączenia sił z aktorem przy tworzeniu kapsułowej kolekcji odzieży męskiej. Tak powstała linia „BP Signature”, na którą składają się grafitowa marynarka zapinana na dwa guziki i spodnie do kompletu, sweter polo z kaszmiru, car coat, bawełniana koszula oraz dwuczęściowy garnitur z aksamitu, inspirowany strojem, w jakim Brad pojawił się na 92. ceremonii wręczenia Oscarów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.