Marka BYTOM została założona w 1945 roku. Z okazji 75. jubileuszu stworzono dwie kolekcje czerpiące z przeszłości i definiujące przyszłość.
Modernistyczny gmach Muzeum Narodowego w Warszawie, Zuza Krajewska za kamerą i aparatem oraz głos Michała Sławeckiego w utworze „Vedrò con mio diletto” z opery „Il Giustino” Antonio Vivaldiego. Kampanią na sezon jesień-zima 2020 marka BYTOM składa hołd sztuce.
BYTOM od lat odwołuje się do polskiej kultury i sztuki. Z okazji jubileuszu 75-lecia tworzy dwie kolekcje: eklektyczną Retro Future oraz Monogram opartą o logo marki. W obu liniach klasyczne tkaniny przybierają nowoczesne formy. Całość nawiązuje do klasyki polskiego dizajnu.
Autorka sesji i reżyserka filmu reklamowego Zuza Krajewska, wraz z operatorem Mateuszem Dziekońskim i kontratenorem Michałem Sławeckim, stworzyła poetycki obraz we wnętrzach jednego z najpiękniejszych polskich muzeów. Na tle „Bitwy pod Grunwaldem” pędzla Jana Matejki podziwiamy komplet bomberki i spodni w odcieniu mahoniu. Kolejne korytarze model przemierza w sztruksowym garniturze z kontrastowym golfem, czy tweedowej marynarce w kratę w odcieniach gołębiego błękitu, ochry i ecru.
Styl formal przeplata się z casual i streetwearem, zacierając granice między przeszłością i przyszłością.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.