
Sprandi i Young Leosia łączą siły, aby wesprzeć Fundację Inspiring Girls Polska. Organizacja dostanie 50 tysięcy złotych od CCC, aby dalej kształtować młode liderki, wyrównywać edukacyjne możliwości i przezwyciężać stereotypy płciowe.
– Jako dziewczynka żyłam marzeniami, patrzyłam na Rihannę i inne silne dziewczyny na scenie i to był mój cel. Mam dużo szczęścia, bo teraz spełniam swoje marzenia – występuję i gram koncerty. Jeśli teraz mogę też realnie pomóc innym dziewczynkom w spełnieniu ich marzeń, np. poprzez wspieranie takich akcji jak Misja Young Leosia x Sprandi, gdzie CCC przekazuje darowiznę na rzecz Inspiring Girls Polska, dzięki czemu Fundacja będzie mogła dotrzeć ze swoimi działaniami do większej liczby dziewczynek, to uważam, że warto to robić – mówi raperka Young Leosia w rozmowie z portalem Going. MORE.

W towarzyszącej akcji „Misja Young Leosia x Sprandi” sesji zdjęciowej raperka wciela się w kosmonautkę. Artystka, która zapozowała przed obiektywem Zuzy Krajewskiej, jest przykładem dla dziewczynek, że każda z nich może być kim chce, wykonywać wymarzony zawód i łamać nawet najbardziej utarte przekonania i stereotypy. Spacerując w stroju kosmonautki i jeżdżąc platynową limuzyną, pokazuje, że kobiety mogą odnosić spektakularne sukcesy nawet w zawodach zdominowanych przez mężczyzn.
Misją Inspiring Girls Polska jest motywowanie nastolatek, aby zostały liderkami przyszłości. Fundacja powstała, ponieważ zauważono, że u dziewczynek w wieku od 10 lat do 15+ znacząco spada poczucie pewności siebie i zaczynają na nie niekorzystnie oddziaływać stereotypy płciowe. Inspiring Girls organizuje spotkania w szkołach, podczas których nastolatki mogą porozmawiać z inspirującymi kobietami sukcesu. Takie spotkania mogą znacząco wpłynąć na ich przyszłe wybory edukacyjne oraz dodać im odwagi w sięganiu po marzenia. To wartości bliskie markom CCC i Sprandi, którym zależy na wspieraniu młodego pokolenia i łamaniu stereotypów.

Fotograf: Zuza Krajewska
Asystent fotografa: Antoni Becker
Stylizacja: Zofia Komasa
Makijaż: Staś Wołosz
Fryzury: Szymon Balcewicz
Scenografia: Anna Szczęsna
Brand Manager CCC | Sprandi: Joanna Nowak
Dyrektor artystyczny CCC: Maria Mastalerz i Justyna Purzycka
Koncept kreatywny: Ireneusz Różański
Producent wykonawczy Going: Tomasz Lisek
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.