Do listy butików Chanel dołączyły salon w Atenach, tymczasowy butik w Edynburgu, a także przestrzeń na Mykonos, gdzie dostępna będzie oferta kosmetyczna domu mody. Każdy z salonów odpowiada ponadczasowej estetyce marki, ale też jest pełen indywidualnych smaczków, dostosowanych do swojej wyjątkowej lokalizacji.
Zlokalizowany w XIX-wiecznej i utrzymanej w neoklasycystycznym stylu kamienicy butik w Edynburgu otwarto w czerwcu 2023 roku. Lokalizacja nie jest przypadkowa – Gabrielle Chanel uwielbiała stolicę Szkocji, odnajdywała w niej sporo inspiracji do swych projektów, była zafascynowana dziełami lokalnych artystów i rzemieślników, szczególnie specjalizujących się w pracy z wełną. Najnowsze projekty Virginie Viard, która pełni funkcję dyrektorki kreatywnej jej domu mody, znakomicie uzupełniają się z eleganckimi i utrzymanymi w jasnej kolorystyce wnętrzami edynburskiego butiku. Na trzech piętrach dostępna jest tam kolekcja Metiers d’art 2022/23, linia biżuterii i zegarków oraz dział beauty.
Pozostałe najważniejsze w sezonie odsłony butików Chanel miały miejsce w Grecji. W Atenach otwarto flagowy salon domu mody, z kolei na Mykonos powstał butik z kolekcją kosmetyków do pielęgnacji i makijażu marki.
Ateński butik otwarto w samym sercu stolicy Grecji, przy prestiżowej ulicy Voukourestiou. Za jego projekt odpowiada wieloletni współpracownik Chanel, nowojorski architekt Peter Marino. Na otwartej przestrzeni o układzie przypominającym ten z butiku przy rue Cambon w Paryżu rozmieszczono kolekcję ready-to-wear marki, a także linię okularów, akcesoriów i zapachów z linii Les Exclusifs. Z kolei na Mykonos do października można do woli zanurzać się w świat kosmetyków domu mody – w specjalnie zaaranżowanej przestrzeni w Nammos Village dostępna jest pełna oferta linii do pielęgnacji, makijażu i zapachów.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.