Nawet ja nie budzę się, wyglądając jak Cindy Crawford - mówi o sobie jedna z najpiękniejszych kobiet świata, która właśnie została twarzą nowej kampanii Reserved.
Polska marka nie zwalnia tempa. Po otwarciu butiku na kultowej Oxford Street w Londynie, które poprzedziła kampania promocyjna z Kate Moss, Reserved wyraźnie dało do zrozumienia, że wyrusza na podbój zagranicznych rynków.
W sezonie wiosna-lato 2018 marka postanowiła zaprosić do współpracy ikonę lat 90., topmodelkę Cindy Crawford. Modelka, która w 2000 roku oficjalne zakończyła swoją karierę, co jakiś czas bierze udział w wybranych projektach.
W kolekcji marki, która nawiązuje do lat 80., Crawford ma pokazać zupełnie nowe oblicze: – Kampania „I Love you Cindy” będzie mieć nieco żartobliwy wydźwięk, tak by poruszając się w świecie mody i galopujących trendów estetycznych, nie zapominać, iż egzystujemy w świecie popkulturowej zabawy – mówi Monika Kapłan dyr. Marketingu Reserved.
Cindy Crawford, która słynie z dystansu do siebie i poczucia humoru idealnie oddaje ducha kolekcji. W kampanii, którą zapowiada krótki film, modelka pojawia się w różowym garniturze i tańczy na przedmieściach amerykańskiego miasta do elektronicznej muzyki rodem z lat 80.
Pełną odsłonę kampanii będziemy mogli podziwiać 15 marca. Modelce towarzyszyć będzie Dacre Montgomery. Aktor znany jest przede wszystkim z roli Billy’ego w serialu „Stranger Things”, którego akcja ma miejsce również w latach 80.. Za kampanię odpowiedzialny jest Gordon von Steiner.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.