Polska modelka reprezentowana przez agencję Model Plus wystąpiła w reklamie dwóch zapachów perfum paryskiego domu mody.
Cleo Ćwiek została twarzą najnowszej kampanii perfum Hermèsa. Pierwszy z zapachów, Eau des Merveilles, wyróżnia się drzewno-ambrowymi nutami. Kompozycję zapachową stworzyli w 2004 roku Ralph Schwieger i Nathalie Feisthauer. Orientalny L’Ombre des Merveilles jest wyjątkowo zmysłowy dzięki nutom bobu tonka i kadzideł, które podkreślone zostały subtelną mocą czarnej herbaty.
W Polsce Cleo też odnosi sukcesy. Do minimalistycznej kampanii na sezon wiosna-lato 2020 zaprosiły ją Elementy.
Modelka aktywnie działa też na rzecz obalenia tabu wokół zaburzeń psychicznych. W czerwcowym numerze „Vogue Polska” z 2019 roku Cleo Ćwiek zwierzyła się ze swoich zmagań z chorobą afektywną dwubiegunową.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.