Znaleziono 0 artykułów
06.11.2024
Artykuł partnerski

Nowa kampania HalfPrice: Marka, która stawia na nieograniczone możliwości

06.11.2024
Fot. Materiały prasowe

Najnowsza kampania HalfPrice jest kolejnym zaproszeniem do świata marki, w którym liczą się zabawa modą, fantazja oraz nieskończone możliwości wybierania produktów w wyjątkowych cenach. Przy wideo oraz zdjęciach pracowała ekipa najlepszych polskich twórców reklam.

HalfPrice przyciąga fanów szperania, niespodzianek i dreszczyku emocji – gdy uda się upolować rzecz znanej marki za niewielkie pieniądze. Zaspokaja oczekiwania minimalistów i maksymalistów, tych szukających podstaw garderoby oraz tych, którym zależy na rzeczach szalonych, nietypowych. Znajdzie się też coś dla urządzających właśnie swoje pierwsze lokum, chcących zmienić wystrój mieszkania lub uzupełnić braki w kuchennych szafkach. Zadowoleni będą odwiedzający HalfPrice aktywni sportowo, a także opiekunowie psów i kotów, na których czekają działy z akcesoriami dla zwierząt. Sieć sklepów HalfPrice, działających w koncepcie off-price, to ogromny zbiór inspiracji i niecodziennych okazji.

Fot. Materiały prasowe

HalfPrice: Wszystko dla wszystkich, w przystępnych cenach

Jak mówią przedstawiciele marki, HalfPrice ma tak bogatą ofertę dzięki kupcom, którzy pracując z brandami i projektantami z całego świata, wyszukują, negocjują i sprowadzają do Polski najlepsze produkty w przystępnych cenach. Dzięki temu w HalfPrice można kupić najróżniejsze rzeczy od tysięcy światowych marek (w strefach Luxury Brands dodatkowo od światowej sławy projektantów!), ich partnerów lub dystrybutorów – w kuszących cenach i zawsze z gwarancją oryginalności.

Bez względu na swój budżet, wiek, styl czy potrzeby każdy wyszuka coś dla siebie. Bo, jak mówi hasło przewodnie najnowszej kampanii, w HalfPrice znajdziemy wszystko dla wszystkich. Chwytliwy slogan, podobnie jak wyrazisty kolor czerwony, to znaki rozpoznawcze tej sieci sklepów. Znalazły one swoje odzwierciedlenie w zdjęciach promocyjnych i wideo przygotowanych na sezon jesień-zima 2024, przy których produkcji pracował team najlepszych polskich twórców.


– Nasza kampania miała połączyć ze sobą dwie na pozór wykluczające się cechy: abstrakcję i przystępność. Stworzyliśmy pokoje potencjalnych klientów HalfPrice, aby odzwierciedlić ich różne style życia i pokazać, że w HalfPrice naprawdę jest „wszystko dla wszystkich” – wyjaśnia reżyserka spotu reklamowego Marta Mach. Dodaje, że opowiedzenie o marce było dużym wyzwaniem, ale też wielką frajdą. Mach jednak nie pierwszy raz współpracuje z HalfPrice – to ona realizowała wcześniej kampanię świąteczną, pełną czerwieni, i kampanię z udziałem Julii Kamińskiej. Dyrektor marketingu HalfPrice Michał Kniaź dodaje, że kampania miała również za zadanie nie tyle oddać różnorodność klientów, ich stylów, preferencji czy budżetu, ale też podkreślić wartość, jaką jest emocjonujące doświadczenie zakupowe. – Chcieliśmy stworzyć przekaz, który będzie dostępny dla każdego – od poszukiwaczy markowych perełek po fanów nowoczesnych dodatków do domu.

Fot. Materiały prasowe

W świecie HalfPrice możliwości eksperymentowania są nieskończone

HalfPrice od początku istnienia zachęca do czerpania radości z zakupów, pokazując za pomocą swoich działań marketingowych, kreacji wizualnych i storytellingu, że polowanie na modowe perełki może być zabawą, a już na pewno może wiązać się z zaskoczeniem, być sposobem wyrażania siebie. Brand podkreśla różnorodność swojej oferty oraz klientów.

Fot. Materiały prasowe

– Najnowsza kampania jest więc wizualizacją świata HalfPrice. Jest on nieoczywisty, z przymróżeniem oka podchodzi do marek i kolekcji – mówi doskonale znana w branży dyrektorka artystyczna Eliza Dunajska. Wyzwaniem jednak, jak mówi Michał Kniaź, było znalezienie równowagi między prezentacją bogactwa ofert a utrzymaniem spójności przekazu. – HalfPrice oferuje produkty z różnych kategorii, zależało nam na stworzeniu kampanii, która w prosty sposób pokaże tę różnorodność, a jednocześnie zachowa spójny, dynamiczny i rozpoznawalny wizerunek marki. Kluczowe było także opracowanie materiałów, które będą atrakcyjne wizualnie i przyciągną uwagę wszystkich grup odbiorców.

Poznasz nas po kolorze czerwonym i radości z zakupów

– Być może HalfPrice to obecnie jedno z niewielu miejsc, które naprawdę bawi się modą i miksuje jej elementy z pełną wolnością. Zarówno w stylizacjach, jak i w obrazie chcieliśmy pokazać, że dana osoba decyduje, czym dla niej aktualnie jest moda. Czasami to Jacquemus, a czasami Juicy Couture – kontynuuje Eliza Dunajska i dodaje, że dlatego też za obiektywem stanął Kuba Dąbrowski, który na stałe związany jest ze światem wielkiej mody. Każde zdjęcie jego autorstwa, które możemy oglądać w najnowszej kampanii HalfPrice, dokumentuje charakter potencjalnego klienta marki.

Fot. Materiały prasowe

Modelki i modele pozują na jednolitym czerwonym tle w kontrastujących z nim stylizacjach – garniturze w śmietankowym kolorze, płaszczu w zwierzęce printy, różowym dresie czy brązowym futrze o długim włosiu. Co może wydać się mniej oczywiste, to wybór looków także w odcieniach właśnie czerwieni, które jeszcze bardziej podkreślają przekorność marki i stawianie na nieszablonowe rozwiązania. W samym doborze bohaterów widać różnorodność (kobiety, mężczyźni, dzieci), która przejawia się także w ubraniach pokazanych w kampanii (mocno modowe propozycje zestawiono z basicowymi bluzami i T-shirtami), ale i towarzyszących im dodatkach. Kto wie, czy obok parasola, markowej torebki czy awangardowych okularów nie znajdziemy figurki chińskiego kota przypominającej nam o dalekich, wakacyjnych wyprawach?

Fotograf wyjaśnia, że wizualny język kampanii HalfPrice jest bardzo precyzyjnie ustalony. – Charakter oświetlenia, dynamika obiektywów, myślenie o miejscu na logotyp itd. Paradoksalnie dzięki tym określonym ramom marka pozostawia ekipie mnóstwo miejsca na improwizację i po prostu dobrą zabawę. Wiele pomysłów na kadry pojawia się na bieżąco: podskoczmy, przesadźmy z jakąś pozą, wcielmy się w jakąś wyimaginowaną postać i zobaczmy, jak to wyjdzie na zdjęciu. Przy komercyjnym zleceniu tej skali taka doza wolności nie zdarza się zbyt często i jest bardzo ożywcza – opowiada fotograf.

Dyrektor marketingu HalfPrice dodaje również, że priorytetem było wykorzystanie intensywnego koloru czerwonego, który jest znakiem rozpoznawczym marki: – Kolor ten miał wprowadzić energię symbolizującą ekscytację, jaką klienci odczuwają podczas odkrywania nowych produktów. Ważne było, aby przekaz był niekonwencjonalny – zgodnie z duchem marki. Chciałbym, żeby po zapoznaniu się z tą kampanią odbiorcy poczuli się zainspirowani. Klient ma czuć radość z odkrywania wyjątkowych ofert i mieć pewność, że bez względu na to, czego szuka, znajdzie to u nas.

Fot. Materiały prasowe

Tym samym HalfPrice wspiera możliwości eksperymentowania i czerpania frajdy z procesu twórczego – od kreacji i pracy ekipy kreatywnej nad kampanią w studiu po klientów dokonujących zakupów w jednym z ponad stu sklepów sieci w Polsce aż po tworzenie stylizacji, gdy w nowym ubraniu wychodzimy z domu. Na każdym z tych etapów ograniczać nas może tylko fantazja.


Foto: Kuba Dąbrowski | Visual Crafters
Foto Produktowe: Łukasz Kuś
Reżyseria: Marta Mach | Match and Spark
Operator: Mikołaj Syguda | Match and Spark
Stylizacje : Agnieszka Dulna
Scenografia: Anna Szczęsny | Gifted
Liquid Content: Ivan Bambalin | Visual Crafters
Make up: Łucja Siwek | Art Faces
Włosy: Michał Pasymowski | Art Faces
Produkcja: Jakub Kaźmierczak, Angelika Maik, Karolina Popławska, Łukasz Lewandowski | Visual Crafters
Dyrektor Marketingu: Michał Kniaź
Zespół marketingu HalfPrice: Izabela Kania, Aleksandra Rendak, Ligia Berwid, Yaroslav Sulyma

Ismena Dąbrowska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. Nowa kampania HalfPrice: Marka, która stawia na nieograniczone możliwości
Proszę czekać..
Zamknij