Biżuteria już dawno przestała być wyłącznie kobiecym atrybutem. Mimo dostępności wariantów męskich, panowie wciąż mają znacznie mniejsze pole manewru. Marka COS wychodzi im naprzeciw i prezentuje kolekcję, która trafi zarówno w damskie, jak i męskie gusta.
Zespół kreatywny marki COS wie, że moda to sposób na wyrażanie siebie niezależnie od identyfikacji płciowej. Zaprojektował więc kolekcję, która czerpie inspirację z relacji między człowiekiem a dodatkiem. W ofercie znalazły się kolczyki, pierścionki, bransoletki i zawieszki, pokryte warstwą złota lub srebra oraz zdobione szkłem i kamieniami półszlachetnymi. Mosiądz, z którego została wykonana biżuteria, pochodzi z recyklingu, co świadczy o środowiskowej odpowiedzialności marki.
Moda nie ma płci
COS, idąc z duchem czasu, nie ogranicza się do projektów kierowanych wyłącznie do kobiet lub mężczyzn. Seria unisex zaciera granice płci i udowadnia, że każdy może nosić to, co chce. Poszczególne elementy kolekcji, dostępne w zróżnicowanych rozmiarach, można dowolnie łączyć, tak, by każda osoba mogła wyrażać swoją indywidualność. Marka zadbała także o wyrazistość kolekcji, eksponując w niej półszlachetne kamienie o magicznym działaniu. Uzdrawiająca moc kryształu górskiego, bezpieczeństwo i ochrona symbolizowane przez kryształ dymny, spokój tygrysiego oka czy oczyszczające działanie jadeitu – nowa linia biżuterii marki COS daje możliwość skupienia się na tym, co dla nas najbardziej istotne.
Kolekcja dostępna w sklepach stacjonarnych i na stronie Cos.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.