Dakota Johnson została gwiazdą kampanii Gucci „The New Jackie 1961”. W klipie nakręconym przez Glena Luchforda aktorka przechadza się uliczkami Los Angeles z różnymi wersjami kultowej torebki Jackie 1961.
Torebka The Jackie włoskiego domu mody Gucci powstała w 1961 r. i szybko stała się ulubionym modelem śmietanki towarzyskiej z lat 60. i 70. minionego wieku. Nie rozstawała się z nią ikona stylu Jacqueline Kennedy Onassis. Torebka była wielokrotnie reinterpretowana przez kolejnych dyrektorów kreatywnych marki. Model z archiwów przywrócił w kolekcji na sezon jesień-zima 2020-2021 Alessandro Michele. Projektant od początku współpracy z Gucci realizował swoją wizję, która opierała się na indywidualizmie i inspiracji przeszłością, ale w nowoczesnym wydaniu. Niedawno projektant ogłosił rozstanie z Gucci.
Kampania Gucci „The New Jackie 1961” prezentuje najnowsze wcielenia tego ikonicznego modelu. Dzisiaj występuje on w trzech rozmiarach i szerokiej gamie kolorystycznej, co podkreśla uniwersalność projektu. Proste linie i brak kontrastowych szwów dodatkowo sprawiają, że uwaga skupiona jest na mistrzowskim designie i charakterystycznym zapięciu torebki.
Twarzą kampanii została ambasadorka marki Dakota Johnson. W klipie nakręconym przez Glena Luchforda aktorka przechadza się uliczkami Los Angeles z modelem o zakrzywionym kształcie półksiężyca w różnych wersjach. Kampania kładzie nacisk na wszechstronność i nieprzemijającą elegancję modelu. Jednocześnie ukazuje nowe oblicze torebki – różne jej wersje mają indywidualny charakter i idealnie dopasowują się do okazji.
Dyrektor artystyczny: Christopher Simmonds
Fotograf i reżyser: Glen Luchford
Makijaż: Daniel Sallstrom
Włosy: Alex Brownsell
Muzyka:
“Feel The Pain”
Wykonanie: Dinosaur Jr. (J. Mascis Jr.)
© Spam As The Bread Music / BMG Blue
Dzięki uprzejmości BMG Rights Management (Italy) srl i Cherry Red Records
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.