Okulary w stylu preppy z nowej kolekcji marki Tommy Hilfiger
W kolekcji okularów przeciwsłonecznych i oprawek okularowych Tommy Hilfiger znalazły się modele w stylu preppy, które kojarzą się z amerykańskim dziedzictwem marki. W kampanii wystąpili nowi ambasadorzy, którzy wzięli udział także w uroczystej premierze kolekcji w Madrycie.
Tommy Hilfiger to kwintesencja amerykańskiego stylu. Już od 1985 roku kolekcje legendarnego projektanta kultywują dziedzictwo mody Made in the USA. Teraz DNA marki zyskuje nowoczesne oblicze. Estetyka inspirowana mundurkami studentów Ivy League, strojami sportowymi i casualową elegancją mieszkańców Hamptons wpisuje się w trendy na athleisure, dyskretny luksus i retro. To, co w Tommym Hilfigerze niezmienne i ponadczasowe, okazuje się zgodne z duchem czasów.
Detale, które kojarzą się z niepowtarzalnym stylem marki, znajdziemy także w kolekcji okularów przeciwsłonecznych i oprawek okularowych na sezon wiosna-lato 2024. Stonowane kolory – czerń, biel, granat, a do tego uwielbiana przez Tommy’ego Hilfigera czerwień. Graficzne formy o vintage’owym sznycie przełamane nowoczesnymi, kolorowymi szkłami. Klasyczne kształty i duże rozmiary, które pozwalają bawić się modą. W kolekcji dla niego wyróżnia się linia wykonana przy użyciu Renewed Acetate składającego się w 27 proc. z acetatu z recyklingu i w 43 proc. z acetatu pochodzenia biologicznego. Dla kobiet przewidziano przede wszystkim klasyczne modele utrzymane w stonowanej palecie kolorów.
Wśród wyróżniających się modeli warto wymienić okulary z kolekcji Modern Preppy. Model TH 2067/S to kwadratowe oprawki z detalem o fakturze polo pique (dostępne w czerni z niebieskimi soczewkami, Havana z szarymi soczewkami, czerni z przezroczystymi soczewkami, szarości z zielonymi soczewkami, niebieskim z niebieskimi soczewkami, czerni z szarymi soczewkami). TH 2094/S to damskie oprawki ze stali nierdzewnej w kształcie sześciokąta (dostępne kolory: różowe złoto z szarymi soczewkami, przezroczysty różowy z różowymi soczewkami, jasne złoto z szarymi soczewkami i miedziane złota z brązowymi cieniowanymi soczewkami). Damskie kwadratowe okulary oversize (TH 2118/S), także dostępne w wielu wersjach kolorystycznych, to must-have na wakacje 2024 roku i ważny element stylizacji, który wymaga prostej oprawy. Równie intrygujący jest model TH 2100/S – oversize’owe oprawki typu butterfly. W kolekcji Sporty Active o sportowym zacięciu znalazły się natomiast modele z kolorowymi – niebieskimi albo czerwonymi – szkłami oraz prostokątne, dosyć cienkie oprawki w stylu lat 90. i 2000.
Okulary sygnowane logo „Tommy Hilfiger” powstają dzięki współpracy z Safilo Group, wiodącym producentem okularów. W portfolio grupy, której tradycja sięga połowy XX wieku, znalazły się takie kultowe marki, jak Carrera, Polaroid czy Blenders. Safilo Group posiada także licencję Caroliny Herrery, Etro, Isabel Marant i wielu innych domów mody.
Kolekcja okularów Tommy Hilfiger na wiosnę-lato 2024 doczekała się kampanii z udziałem nowych ambasadorów marki. Do ikonicznych elementów ubioru z logo Tommy’ego Hilfigera – jeansowych koszul, T-shirtów w paski, denimowych katan czy spodni chinosów – pasują wyraziste dodatki, takie jak mokasyny w tym sezonie noszone do białych skarpetek i, oczywiście, okulary z nostalgicznym twistem. Oprawki w klimacie retro sprawdzą się zwłaszcza w scenerii jak z sesji do kampanii – na wakacjach w Hamptons, gdzie nowojorczycy spędzają lato.
Do grona ambasadorów dołączyły osobowości ze świata mody, sportu i show-biznesu. Piłkarz Aurélien Tchouaméni z Realu Madryt i francuskiej reprezentacji narodowej uchodzi za wschodzącą gwiazdę światowego futbolu. Profesjonalny surfer, laureat nagrody World Surf League Big Wave, Mason Hyce Barnes łapie największe fale na świecie, 20-letnia influencerka z Meksyku, Cassandra Cano, lansuje trendy dla młodego pokolenia. Niemiecki aktor Emilio Sakraya zasłynął rolami w netflixowych hitach „60 minut” i „Plemiona Europy”. W grupie znalazła się też hiszpańska rajdowczyni Nerea Martì, która rywalizuje w Akademii F1.
Ambasadorzy spotkali się podczas premiery kolekcji w Real Teatro de Retiro w Madrycie. Na wydarzeniu pojawili się także Alvaro Naïve, Gerard Estadella i Gigi McFarlane. Każdy z ambasadorów zaprosił uczestników eventów do przestrzeni inspirowanej swoją pasją – Tchouaméni na murawę, a Martì do bolidu. Sławni fani pojawili się na przyjęciu w okularach Tommy Hilfiger, udowadniając, że klasyczny amerykański styl nie zna granic.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.