Znaleziono 0 artykułów
08.09.2024
Artykuł partnerski

David Beckham debiutuje w roli ambasadora marki Boss

08.09.2024
David Beckham debiutuje w roli ambasadora marki Boss w kampanii na sezon jesień-zima 2024 (Fot. materiały prasowe)

Marka BOSS rozpoczyna współpracę z Davidem Beckhamem. Legendarny piłkarz znany z wyczucia stylu w kampanii kolekcji na sezon jesień-zima 2024 pozuje u boku supermodelek Naomi Campbell i Gisele Bündchen, południowokoreańskiego aktora Lee Jonga-suka, nigeryjskiego wokalisty Burna Boya i włoskiego tenisisty Matteo Berrettiniego. 

Kampania #BeYourOwnBOSS wyznaczyła początek nowej epoki dla marki BOSS. Kolejne hasła poszerzały pole znaczeń tego pierwszego – już ikonicznego – hasztaga. Najnowszą kolekcję na sezon jesień-zima 2024 promuje slogan „It’s for life”. BOSS-em, szefem samego siebie, królem życia zostaje się raz na zawsze. Nikt inny nie ucieleśnia tego mocnego manifestu lepiej niż David Beckham. Legendarny brytyjski piłkarz, który zasłynął w latach 90., gdy prowadził do zwycięstwa drużynę Manchester United oraz reprezentację narodową Wielkiej Brytanii, po zakończeniu kariery na boisku nie zwolnił tempa. Umocnił swoją pozycję ikony stylu, został biznesmenem, awansował do rangi brytyjskiego dobra narodowego. Z żoną Victorią wychował trzech synów – Brooklyna, Romeo i Cruza, doczekał się też córki Harper. Tylko w ostatnich latach o swoim życiu opowiedział w przebojowym dokumencie Netflixa, kupił klub Inter Miami i podpisał kontrakt z marką BOSS. 

(Fot. materiały prasowe)
(Fot. materiały prasowe)

Nowa kampania pokazuje pierwszą odsłonę współpracy gwiazdora i marki, w ramach której David Beckham współtworzy z BOSS-em kolekcje męskie. Na zdjęciach Mikaela Janssona pozuje jednak więcej ikon. Pokolenie Beckhama reprezentuje także Naomi Campbell należąca do grona supermodelek z lat 90., które nigdy nie straciły statusu gwiazd branży mody. Choć debiutowała na wybiegu później, Gisele Bündchen także została supergwiazdą. Młodszą generację reprezentują Burna Boy, Lee Jong-suk i Matteo Berrettini. Boss sięga po ambasadorów pochodzących z różnych światów, których łączą ambicja, pasja i talent. Nigeryjski wokalista Burna Boy rozpoczął karierę w Lagos. Pierwsze bity nagrywał jako dziesięciolatek. Dzięki niemu gatunek afrobeat wszedł do mainstreamu. W 2021 roku został pierwszym nigeryjskim artystą nominowanym do Grammy, a jego hit „Last Last” jako pierwszy utwór z Nigerii przekroczył sto milionów odtworzeń na Spotify. Sława aktora Lee Jonga-suka także sięga daleko poza rodzinny kraj. W rodzinnej Korei Południowej gwiazdor grywa w najpopularniejszych serialach, które pokochali widzowie Netflixa na całym świecie. Stawkę zamyka Matteo Berrettini, wieloletni ambasador BOSS. Włoski tenisista słynie nie tylko z wyrazistego stylu gry na korcie, lecz także nienagannego gustu. 

(Fot. materiały prasowe)

Każdy z bohaterów kampanii doskonale rozumie przesłanie #BeYourOwnBOSS, wiedząc też, że warto odkrywać siebie wciąż na nowo, rozwijać się, podkreślać swoją indywidualność – i tak przez całe życie. Jednym z narzędzi autoekspresji pozostaje moda. Kontynuując trend na CorpCore, który BOSS lansuje od czasu kolekcji na sezon jesień-zima 2023, bohaterowie nowej kampanii wybierają najmodniejsze ubrania na nadchodzące miesiące. Marka BOSS dokonała niezwykłej ewolucji – bazując na stylizacjach zgodnych z biurowym dress code’em, w których się wyspecjalizowała, stworzyła podwaliny pod indywidualny look. Tak garnitury dla niego czy eleganckie sukienki dla niej wyniesiono na wyższy poziom stylu. 

Na jesień w kolekcji męskiej znajdziemy m.in. garnitury uszyte z tkaniny Bisontex łączącej wełnę pozyskaną z bizonów z kaszmirem. Wyróżnia je charakterystyczny piaskowy odcień idealny na babie lato. Do bestsellerów sezonu należą z pewnością zamszowy płaszcz w odcieniu espresso, garnitur w prążki w odcieniu caffè latte czy bordowa koszula, która stanowi kontrapunkt dla bardziej klasycznych tonacji. 

(Fot. materiały prasowe)

W linii damskiej dominuje nowoczesny power dressing. Warto zwrócić uwagę na luksusowe, miękkie, komfortowe materiały, wyraziste detale, takie jak podkreślone ramiona, i idealne odcienie na jesień – gołębią szarość, burgund, czekoladowy brąz, szmaragd. Do najmocniejszych projektów należą kaszmirowy płaszcz, spódnica wytłaczana we wzór egzotycznej skóry, kostium w prążki nawiązujący do mody lat 80. czy jedwabne bluzki ze zmysłowymi wiązaniami na szyi. BOSS dokonuje redefinicji stylu biurowego podkreślającego kobiecą wolność. Głębokie dekolty bluzek kontrastujące z formalnymi marynarkami, wysokie obcasy towarzyszące mięsistym płaszczom, dopasowane do figury ołówkowe spódnice i oversize’owe okrycia – harmonijne zestawienia kontrastów tworzą całkiem nową jakość. 

(Fot. materiały prasowe)

Bohaterowie kampanii nie tylko pełnią rolę modeli, lecz przede wszystkim sami wyznaczają trendy – perfekcyjnymi stylizacjami, siłą osobowości, niezłomnym charakterem, który doprowadził ich tu, gdzie są teraz – na sam szczyt. 

Anna Konieczyńska
  1. Moda
  2. Premiery
  3. David Beckham debiutuje w roli ambasadora marki Boss
Proszę czekać..
Zamknij