Jak skutecznie podnieść temperaturę w środku zimy? Premierą najgorętszej kampanii roku, której twarzą został David Beckham. W Londynie na zaproszenie marki BOSS mogliśmy zobaczyć hipnotyzujący film z byłym piłkarzem autorstwa duetu Mert i Marcus. A wszystko to w niezwykłych wnętrzach Lightroom.
Po zakończeniu kariery sportowej David Beckham został właścicielem klubu piłkarskiego Inter Miami, z sukcesem wychował z żoną czwórkę dzieci, a także wystąpił w hitowym dokumencie Netflixa. Od zeszłego roku do listy swoich sukcesów może dopisać także współpracę z marką BOSS. To pierwsza tego typu długoletnia inicjatywa, która obejmuje sezonowe i kapsułowe kolekcje Boss Menswear. W efekcie mają powstać kolekcje, które łączą wyczucie estetyki i stylu piłkarza z najwyższą jakością oferowaną przez markę BOSS.
Na zaproszenie niemieckiej marki przylecieliśmy do Londynu, żeby zobaczyć pierwsze efekty tego niezwykłego mariażu: – Premiera kolekcji bielizny BOSS ONE Bodywear to kolejny krok oraz nowy rozdział w naszej długofalowej współpracy z Davidem Beckhamem – mówi Daniel Grieder, CEO Hugo Boss. – Jest ona także odzwierciedleniem naszego oddania dla stylu i doskonałości. Kolekcja bodywear należy do ikonicznych produktów grupy, a nową kampanią pragniemy zainspirować klientów i fanów marki na całym świecie – dodaje Grieder.
Wydarzenie odbyło się w Lightroom London, kreatywnej przestrzeni poświęconej sztuce ledowej. Na gości czekała nie lada gratka. Ściany w ogromnej przestrzeni zamieniły się w ekrany, a wyświetlane urywki wideo podsycały oczekiwanie na premierę kampanii. Na tym wyjątkowym wydarzeniu nie mogło zabraknąć Davida Beckhama, któremu towarzyszyła żona Victoria, córka Harper oraz synowie Cruz i Romeo. A to tylko początek długiej listy VIP-ów, którzy przyjechali do Lightroomu: Luke Newton, Anthony Mackie, Nathalie Emmanuel, Paul Forman, Gemma Chan, Phil Dunster czy Kaya Scodelario. Całość uświetnił set DJ-ski Marka Ronsona i Honey Dijon.
David Beckham w filmie Merta i Marcusa uwodzi w rytm piosenki „In the Air Tonight”
Za kamerą kampanii stanął duet Mert i Marcus: – Kiedyś w wywiadzie powiedziałem, że czasy pozowania w bieliźnie mam już za sobą. Ale gdy marka BOSS opowiedziała mi o ambitnych planach różnorodności kolekcji i poinformowała o tym, że moi dobrzy przyjaciele o genialnej wizji, Mert i Marcus, zajmą się jej nagraniem, po prostu nie mogłem odmówić – powiedział David.
Jak zatem wygląda najgorętsza kampania roku? Przenosimy się do Nowego Jorku, a konkretnie do apartamentowca w stylu industrialnym, do którego David Beckham podjeżdża sportowym samochodem. Przy niezapomnianych dźwiękach utworu „In the Air Tonight” przyglądamy się, jak po cały dniu David zrzuca garnitur, aby wieczór w domowym zaciszu spędzić w wygodnych bokserkach z kolekcji BOSS ONE Bodywear. Jest tylko małe „ale”. Z budynku obok obserwuje go grupa młodych ludzi, a nieświadomy niczego David ćwiczy, ogląda telewizję, gra w bilard i bierze prysznic. Dopiero wtedy orientuje się, że ma widownię. Nie zniechęca go to jednak. Wręcz przeciwnie, na jego twarzy pojawia się zadziorny uśmiech, a bielizna ląduje na podłodze.
Kolekcja, którą promuje gorący film, trafi do sprzedaży już 1 lutego 2025 roku. Wśród oferowanych w niej produktów znajdziemy najpotrzebniejsze elementy męskiej bielizny, oczywiście w jakości premium: bokserki, szorty, topy oraz T-shirty. Wszystko w różnych odcieniach czerni i bieli, tak aby zapewnić komfort i pewność siebie przez cały dzień.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.