Twórcy marki z Mediolanu w swojej kolekcji na sezon jesień-zima 2019-2020 inspirują się życiem codziennym – ludźmi, architekturą i naturą. Każdy z wielofunkcyjnych elementów – parki, płaszcze i puchówki – odpowiada na potrzeby wymagających klientów.
Kampania reklamowa Diego M na sezon jesień-zima 2019-2020 powstała w Nowym Jorku. High Line, gwarne ulice i drapacze chmur stanowią tło dla inspirowanej miejskim stylem kolekcji.
Do eleganckiego płaszcza wykończonego futerkiem nosi się szerokie spodnie w kant i sneakersy, puchówkę do spódnicy maksi, a długi płaszcz do rozszerzanych spodni i botków w stylu lat 80-tych. Moda nie zna granic!
Diego M to włoska marka słynąca z najwyższej jakości okryć, które co sezon odpowiadają na trendy, ale poziom rzemiosła pozostaje niezmienny od lat. Znakiem rozpoznawczym są okrycia. Płaszcze zostały w tym sezonie wykonane z wełny, kaszmiru i alpaki. Przebojem będzie z pewnością dwurzędowe okrycie w kratę. Kurtki puchowe zostały utrzymane w odcieniach natury – od granatu przez ochrę aż po miedź. Wyróżniają się wielofunkcyjnością. Dzięki systemowi ukrytych zamków błyskawicznych można odpiąć rękawy, by kurtka stała się kamizelką. W najbardziej eleganckim wydaniu puchówki zdobią futrzane detale. Takie wstawki charakteryzują też must have sezonu, czyli militarną parkę. W wersji Diego M stanowi ubranie typu trzy w jednym. Odpinane detale z futra pozwalają uczynić z niej okrycie miejskie albo wieczorowe, a podszewka z puchówki sprawia, że parkę można nosić także zimą.
Dla niego w kolekcji Diego M znalazły się krótkie kurtki, z kapturem albo bez, a także zdobione wzorem moro. Wszystko z myślą o dynamicznym życiu w metropolii.
Zobacz film z kampanii:
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.