Zdrowa dieta pudełkowa dla każdego
Jak stać się najlepszą wersją siebie, bez wyrzeczeń, stresu i skomplikowanej logistyki? Czas oczyścić umysł, poczuć się dobrze we własnym ciele i zaufać Maczfit, specjalistom w dziedzinie zdrowego odżywiania.
Coraz więcej osób chce zdrowo żyć ze świadomością, że podstawą stylu życia jest zbilansowana dieta, która pozwoli utrzymać pożądaną sylwetkę i dobre samopoczucie. Zgodnie z najnowszym trendem convenience jesteśmy gotowe wydać więcej, pod warunkiem, że zyskamy komfort. Stąd pomysł na zamawianie świeżego, zdrowego i spersonalizowanego jedzenia z dostawą do domu. Niezależnie od codziennych wyzwań, dietetyczny catering pudełkowy Maczfit odpowie nawet na najbardziej wysublimowane potrzeby. Tak nowoczesne podejście do odżywiania jest wpisane w historię tej marki. – Chciałem zmienić swoje nawyki żywieniowe, bo aktywnie uprawiam sport – jestem byłym tenisistą, squashowcem, a obecnie też kierowcą rajdowym. Moi kucharze w restauracji przygotowywali mi dietetyczne potrawy. Za namową znajomego spróbowałem diety pudełkowej. Codziennie rano na wycieraczce znajdowałem pięć posiłków i zrozumiałem, jakie to wygodne. Wtedy uwierzyłem, że to może być dobry biznes – mówi Maciej Lubiak, założyciel i prezes zarządu Maczfit.
Sportowiec, stworzył markę, która dziś ze swymi charakterystycznymi pudełkami dociera do 1500 miejscowości w całej Polsce. Jego firma wpisuje się w światowe trendy i jest już czymś więcej niż tylko cateringiem dietetycznym. – Obserwujemy trendy i staramy się nie wpadać w komercyjne diety, które są chwilowo popularne. Poza tym lubimy zaskakiwać klientów. Kiedyś byliśmy gastronomiczną firmą, teraz jesteśmy firmą e-commerce’ową, technologiczną, która smacznie gotuje. Mamy najnowocześniejszą na rynku aplikację z subskrypcyjnym modelem zamawiania – klienci nie muszą myśleć o przedłużaniu zamówienia, to dzieje się automatycznie. Aplikacja pozwala śledzić postępy, liczy kroki, ilość wypitej wody, pozwala wybrać menu, liczbę posiłków. Ostatnio wprowadziliśmy możliwość domawiania dodatkowych posiłków. Mamy shoty na odporność, koktajle okołotreningowe – wymienia Maciej Lubiak.
W pracy nad dobrą formą, inspiracją niech będzie wytrwałość, motywacja i duch walki założyciela Maczfit. Samo wprowadzanie zmian w życiu, w tym wypadku wymaga wyłącznie dokonywania ekspresowych wyborów na ekranie wirtualnej restauracji maczfit.pl. Nie będzie to trudne, nawet dla nowicjuszki w temacie odchudzania. W decyzji o rodzaju diety może pomóc dietetyk kliniczny, który na czacie odpowie na nietypowe pytania. – Sądzę, że diety specjalne to przyszłość. Nie zapominajmy przy tym, że diety powinny mieć podstawę kliniczno-medyczną. W naszym menu wszystkie diety są sprawdzone i zgodne z zasadami dietetyki. Jesteśmy też otwarci na zapotrzebowania naszych klientów – mówi Maciej Lubiak.
W niezwykle bogatej ofercie marki można znaleźć m.in. dietę wegańską, bezglutenową oraz DASH i HYPO HASHIMOTO. By jeszcze lepiej dopasować do siebie zdrowy jadłospis, można skorzystać z usługi „Wybór Menu”, by zaznaczać to, na co akurat mamy największą ochotę. Lista zawiera aż 25 dań do wyboru każdego dnia, więc nie ma mowy o nudzie. Chętnym do wspólnego biesiadowania spodoba się opcja dodatkowego zamówienia posiłków dla bliskich w ramach swojego "Wyboru Menu", potwierdzająca elastyczność oferty cateringowej. Zajrzyjmy do karty dań.
– Inspirujemy się kuchniami całego świata, próbujemy nowych składników, wymyślamy niebanalne przepisy. Jest w tym sporo zabawy, ale koniec końców to bardzo ciężka praca, która ma na celu przekonać Polaków, że mogą odżywiać się zdrowo, bez żadnych kompromisów – mówi Maciej Lubiak o liczącym ponad tysiąc dań menu.
Według danych Maczfit na dietę pudełkową decydują się najczęściej kobiety (aż 64 proc. zamawiających). Nic dziwnego, przykładamy dużą wagę do zdrowego stylu życia, chcemy czuć się dobrze i mieć smukłą sylwetkę, ale pod warunkiem, że nie zabierze nam to czasu i przestrzeni. Całe zadanie ułatwia nowoczesna aplikacja, dzięki której można zmienić adres dostawy cateringu, rodzaj diety, kaloryczność i ocenić jedzenie. Program śledzi też postępy diety, przypomina o piciu wody czy kolejnym posiłku. Wszystko dzieje się tak, jakby o każdym pytaniu czy potrzebie, ktoś już za nas pomyślał. – Być dostępnym i przystępnym. Żeby Maczfit kojarzył się ze smacznym, zdrowym jedzeniem, a wydatek był dla klientów nieodczuwalny. Chciałbym, żeby Maczfit był częścią lifestyle’u i żebyśmy każdego dnia byli jeszcze lepsi. W efekcie połączenia sił z jednym z największych polskich retailerów z 7000 sklepów, nasz rozwój nabierze w kolejnych latach jeszcze szybszego tempa. Wierzę, że będziemy mogli zaoferować nasze usługi większej liczbie klientów, tworząc doskonałą ofertę dla szerokiego grona konsumentów. Dlatego jestem bardzo dumny z całego teamu Maczfit i z naszych osiągnięć. Zawsze powtarzam, że naszą misją jest pokazywać, że życie po prostu smakuje – mówi założyciel Maczfit.
W spełnianiu misji pomagają świeże, dobre i sprawdzone składniki oraz wsłuchiwanie się w potrzeby klientów. Okazuje się, że dieta pudełkowa, może być nie tylko zdrowa, ale przede wszystkim smaczna i podawana tak, jak posiłki w dobrej restauracji. – Nigdy nie podawaj tego, czego sam nie chciałbyś zjeść – to zasada numer jeden. Trzeba zawsze przestrzegać wysokich standardów. Świadomość, że każde pudełko otwieram z wielkim apetytem, jest budująca – mówi Maciej Lubiak.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.