Na dobre rozpoczął się sezon na sukienki, a gwiazdy wybierają na co dzień projekty marek, które nie należą do najdroższych. Oto najciekawsze z takich brandów.
Reformation
Marce Reformation, założonej w Los Angeles w 2009 r., od początku przyświecała misja, by tworzyć ubrania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, szczególnie w zakresie praktyk produkcyjnych i wykorzystywanych tkanin. Od tamtego czasu nieoficjalnie pełni funkcję ulubionej marki gości weselnych z całego świata, a prawdopodobnie najlepiej znana jest z szerokiego wyboru odzieży okolicznościowej i letnich sukienek. Najważniejszymi lookami gwiazd z projektami Reformation są jaskraworóżowa sukienka, którą Jennifer Lopez miała na sobie w czasie swojej podróży poślubnej do Paryża, i sukienka midi w paski wybrana przez księżną Sussex na podróż do Australii.
Rixo
Henrietta Rix i Orlagh McCloskey założyły Rixo w 2015 r. Tworzą sukienki o charakterystycznej estetyce, której wyróżnikami są kolorowe, ręcznie malowane printy i sylwetki inspirowane stylem vintage. Obecnie marka, której flagowy sklep znajduje się przy londyńskiej King’s Road, ma duże grono lojalnych fanek, do których zaliczają się księżna Walii, Sandra Bullock i Selena Gomez.
Mango
Sieciówki Mango nie trzeba nikomu przedstawiać. Jednak możecie nie zdawać sobie sprawy, jak wiele sukienek jest w jej ofercie. W zeszłym roku Sienna Miller założyła brązową lnianą sukienkę Mango na festiwal w Glastonbury, z kolei księżna Walii nosiła dzianinową sukienkę w ciemnooliwkowym kolorze w listopadzie 2022 r. Niedawno Mango rozpoczęło współpracę z marką Simon Miller, której efektem jest wiele wakacyjnych projektów, m.in. sukienka mini w paski w żywych kolorach czy żółta, robiona na szydełku.
Réalisation Par
Na wakacjach Victoria Beckham zazwyczaj polega na jednej sukience mini – „Christy” australijskiej Réalisation Par. Marka została założona przez Alexandrę Spencer i Teale Talbot, a znana jest ze swoich letnich sukienek z printami, które noszą Joan Smalls, Hailey Bieber, Emily Ratajkowski i Alexa Chung. W tym roku wyróżniającym się projektem jest sukienka maxi z długimi rękawami i zwierzęcym printem o nazwie Gia.
Hill House Home
W tym miesiącu marka Hill House Home miała swoją oficjalną premierę w Wielkiej Brytanii. Najbardziej znana jest dzięki swojej popisowej Nap Dress, która stała się wiralem w czasie pandemii i nadal jest dostępna w różnych wersjach i kolorach. Założycielka brandu Nell Diamond zgromadziła pokaźne grono followersów i sama stanowi najlepszą reklamę swoich sukienek. Estetyka marki to uosobienie trendu cottagecore, z uroczymi kwiatowymi printami i sylwetkami inspirowanymi epoką wiktoriańską – nie jest więc zaskoczeniem, że te projekty przykuły uwagę młodych przedstawicielek rodziny królewskiej, a sukienki midi Hill House Home często nosi księżniczka Beatrycze.
Toteme
Skandynawska marka Toteme oferuje z pewnością trochę droższe projekty. W jej ofercie można jednak znaleźć dżersejowe i dzianinowe sukienki za ok. 250 funtów. Założycielka marki Elin Kling bawi się ideą codziennego uniformu, chciała więc stworzyć kapsułową kolekcję bazowych ubrań, które byłyby eleganckie, ale nierzucające się w oczy. Każdy sezon obfituje w przepiękne minimalistyczne sukienki marki. Alicia Vikander założyła czarną sukienkę mini bez ramiączek na tegoroczny Festiwal Filmowy w Cannes, fankami Toteme są też Selena Gomez i Rosie Huntington-Whiteley.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.