
Nowojorska marka Mirror Palais stała się ulubionym źródłem imprezowych stylizacji dla najbardziej stylowych gwiazd.
Najpierw Kylie Jenner ogłosiła swoją drugą ciążę w sukni Grand Finale, potem Hailey Bieber założyła pewną przezroczystą sukienkę w sezonie świątecznym – tak nowojorska kultowa marka Mirror Palais – którą Marcelo Gaia założył w 2019 r. – stała się ulubioną wśród najbardziej stylowych gwiazd.
„Prowadziłem inną markę, o nazwie Rosemilk, wraz z partnerem; stała się ogromnym sukcesem, więc kiedy ją zamknęliśmy, od razu wiedziałem, że chcę założyć coś własnego” – wyjaśnia projektant. „Nie miałem też wyboru. Po 10 latach pracy jako asystent stylisty, zarabiając bardzo mało, wiedziałem, jak ważne jest, żeby moja marka odniosła sukces, w przeciwnym razie nie miałbym wystarczająco dużo pieniędzy, by się utrzymać”.

Jak więc opisuje swoją charakterystyczną estetykę? „Mirror Palais to mieszanka stylu edwardiańskiego i mody wiktoriańskiej, ale także minimalizmu i prostych linii lat 90.” – mówi Gaia. „Wkładamy dużo serca w to, co robimy – ta miłość jest znaczącą częścią marki”. Czy topy polo z fiszbinami (Bella Hadid i Dua Lipa są ich fankami), błyszcząca, bestsellerowa Fairy Dress czy głęboko wycięte bikini inspirowane brazylijskim dziedzictwem Gaii – wszystkie te projekty są dowodami, że Mirror Palais potrafi zauważać trendy i doskonale wie, jak tworzyć dopasowane stroje, pasujące do wszystkich rodzajów sylwetek. Ponadto, dzięki modelowi biznesowemu, polegającemu na szyciu ubrań „tylko na zamówienie”, marka jest pionierem w dziedzinie świadomych praktyk ekologicznych.

Kolekcja IV to najnowsza odsłona stylistyki marki, pełna barokowych detali. Jedwab, szyfon, szarmeza i koronka to tylko niektóre z tkanin, z jakich wykonane są ubrania, a głęboko neutralne odcienie z odrobiną bordo tworzą podstawową paletę kolorów. „Inspiracja została zapisana w nazwie kolekcji – „The Princess, The Siren i The Virgin” (Księżniczka, Syrena, Dziewica) – bo właśnie te trzy figury, obecne w historii i bajkach, inspirowały mnie, kiedy projektowałem” – mówi Gaia.
„Naszym ulubionym modelem w tej kolekcji jest Ruffle Tunnel Gown, jedwabna suknia z 13 regulowanymi warstwami i sznurkami do ściągania, dzięki którym możemy idealnie dopasować strój do ciała”.

Kogo Gaia chciałby jeszcze zobaczyć w swoich kreacjach? „To zawsze jest dla mnie wyjątkowe, gdy widzę kogokolwiek w moich ubraniach, nawet jeśli ten ktoś nie jest sławny” – mówi z entuzjazmem. „Ale chciałbym pracować z Rihanną, Zoë Kravitz i Lily-Rose Depp – fascynuje mnie to, jak bardzo są tajemnicze”.
Kolekcja IV jest dostępna w przedsprzedaży na Mirrorpalais.com od 11 stycznia 2023 r.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.