Klapki na koturnie przeszły stylową metamorfozę. Do tej pory uwielbiane przez nastolatki, za sprawą projektantów – Aminy Muaddi, Daniela Lee z Bottega Veneta czy Matthew M. Williamsa z Givenchy – zyskały luksusowy charakter.
Lupita – koturny projektu Aminy Muaddi – stały się przebojem. Nosi je też sama projektantka, najlepsza ambasadorka własnej marki. Buty są dostępne w odcieniach sorbetu, w tym w kolorystyce w klimacie Y2K, którą uwielbiają przedstawiciele generacji Z.
Król nietuzinkowych akcesoriów, Daniel Lee, zaprezentował połączenie chodaków i klapek na koturnie jako część wiosenno-letniej kolekcji Bottega Veneta. Na tęczowym wybiegu wśród powiewających sukienek, kołyszących się, wysadzanych koralikami lub dzierganych torebek modelki Lee pokazały się w obcasach owiniętych tkaniną pętelkową. Kylie Jenner i Dua Lipa były jednymi z pierwszych fanek butów – Jenner swoje wystylizowała w całości z ubraniami od Bottegi.
Camille Charrière i Bella Hadid zakochały się w japonkach na platformie, które wyglądają jak z dyskoteki szkolnej z wczesnych lat 2000. Bella uwydatniła kiczowaty wygląd butów w podciętych dzwonach Susamusa, sarongu od Jeana-Paula Gaultiera założonym jako top, okularach od Chanel oraz przeciwsłonecznych z kryształami biżuterii z małych koralików od marki Seally Mimi.
Oferta Givenchy Matthew Williamsa jest równie kusząca. Bufiaste klapki G zaprojektowane przez dyrektora kreatywnego zostały stworzone na letnie wieczory, zaś klapki Marshmallow – ze specjalną gumową podeszwą – są bardzo w stylu Sporty Spice.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.