Torba Fendi Spy – it-bag z lat 2000. – przeżywa renesans. Noszą ją teraz Rihanna, Bella Hadid i Tommy Dorfman. Sprawdź, jak stylizować kultowy dodatek.
Czas świetności Fendi Spy Bag – torby w kształcie suszonej śliwki z niskim, okrągłym uchwytem – przypadał na pierwszą dekadę XXI w. Od kilku miesięcy it-bag przeżywa renesans. Rihanna została zauważona z aksamitnym, cekinowym modelem torby, a zaledwie kilka tygodni temu Bella Hadid zaprezentowała się z wersją boho – z pomarańczowej skóry i ze skrzyżowanym, skórzanym uchwytem. Następnie aktorka Tommy Dorfman pokazała się na Instagramie z elegancką wersją Nantucket, obszernego worka z lat 90. XX w., ozdobionego eleganckimi prążkami z kremowym uchwytem. „Idź na całość albo idź do domu”, pisze Dorfman. „Powstaje w zrównoważony sposób, pasuje do mojej butelki z wodą, aparatu, elektroniki i smakołyków dla zwierząt”.
Fendi Spy zgrabnie wpisuje się w trwające odrodzenie toreb z pierwszej dekady XXI w. Dwie dekady temu nosili je wtajemniczeni, którzy nie chcieli pokazywać się z torbą tak popularną, jak chociażby model Louis Vuitton x Murakami. Poza Spy do tej kategorii należą Chloé Paddington, Marc Jacobs Stam, Proenza Schouler PS1, Saint Laurent Mombasa i do pewnego stopnia Balenciaga City, która przeżyła największy renesans ze wszystkich.
Torba Spy została stworzona przez ekspertkę od akcesoriów Silvię Fendi. W kwietniu 2006 r. aktorka Kristen Bell pokazała swoją torbę Fendi Spy z białej skóry za 2075 dolarów. Lista fanów wśród celebrytów jest długa: Gwen Stefani (która miała jedną w kolorze mokki), Nicky Hilton (czekoladowy brąz), Heidi Montag (oślepiające metaliczne złoto Zachodniego Wybrzeża) i Sarah Jessica Parker (skóra węża). Lata po tym, jak wypadła z łask, torba znowu powraca. Fendi Spy są teraz dostępne w cenie od 250 do 650 dolarów.
Artykuł po raz pierwszy ukazał się na Vogue.com.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.