
Serhat Isik i Benjamin Alexander Huseby, twórcy marki GmbH, w swojej wiosenno-letniej kolekcji, zaprezentowanej w Lycée Moliere w 16. dzielnicy Paryża, oddali hołd pięknie i kulturze Azji Południowej, która niedawno doświadczyła katastrofalnych powodzi. Upłynnili też granicę, która dzieli w modzie to, co damskie i męskie.
To pierwszy pokaz GmbH, który znalazł się w oficjalnym kalendarzu paryskiego tygodnia mody. Z tej okazji, duet projektantów zdecydował się na współpracę z Muhammadem Fatchurofim – indonezyjskim artystą pochodzącym z Jawy, który zaprojektował inspirowane wodą nadruki. Arabska kaligrafia, którą widzieliśmy na kozakach z cholewką za udo, gładkich spodniach i koszulach z najnowszej kolekcji męskiej, teraz wzbogaca także sukienki.

Obok gigantycznych płaszczy ze sztucznego futra (które sprawiały wrażenie niesamowicie wygodnych!), hegemonii denimu, powracających sukienek w stylu bieliźnianym, a nawet kompletów typowych dla południowoazjatyckiej kultury, uwagę przyciągnęła szczególnie męska część garderoby. Duet projektantów nie mógł zdecydować się pomiędzy mikrospódnicą a miniszortami. Z tego powodu berliński kolektyw połączył oba elementy w ultramodną, hybrydową wersję z kieszeniami. Mamy nadzieję, że pozwoli to na normalizację noszenia spódnic wśród mężczyzn od przyszłego lata.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.