Modelki po zejściu z wybiegu stawiają na sportową elegancję. Bella Hadid, Emily Ratajkowski i Joan Smalls nie zapominają jednak o obowiązku kreowania trendów. Wszystkie noszą puchówki The North Face.
The North Face, marka noszona głównie przez miłośników sportów na świeżym powietrzu, specjalizuje się w okryciach wierzchnich odpornych na warunki atmosferyczne. Ma zapewniać ciepło podczas górskich wypraw. Przez lata stała się faworytem specjalistów pracujących w ośrodkach badawczych i technologicznych w Dolinie Krzemowej, a od niedawna także modelek. Jesienią w zielonkawej puchówce przechadzały się Bella i Emily, które wcale nie planowały plenerowych wycieczek. Łącząc kurtki z postarzanym denimem lub graficznymi bluzami, nadały im miejski szyk. Joan Small na różne sposoby bawiła się kamizelką z polaru. Podczas wrześniowego tygodnia mody pojawiła się w modnym okryciu, które sparowała z klasycznymi dżinsami, szarą bluzą i elegancką torbą na ramię.
Jak to się stało, że współczesne ikony stylu pokochały The North Face? Na pewno nie bez znaczenia są ostatnie metamorfozy, jakie przechodzi marka. W lutym nawiązała współpracę z MM6 Maison Margiela, czego efektem była seria rzeźbiarskich kamizelek, puchówek i wiatrówek na planie koła. W elementach z tej kolekcji pozowały Hailey Bieber i Bella Hadid. Kolejnym krokiem była wspólna kolekcja z Gucci. Charakterystyczne sylwetki kurtek skąpano w odważnych nadrukach kwiatowych oraz kolorach. W przeszłości po pikowany puch z metką The North Face sięgała również Kim Kardashian West. W kolejnych miesiącach trend tylko się umocni.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.