Na początku 2021 roku Bottega Veneta usunęła wszystkie konta w mediach społecznościowych. Teraz dom mody powraca do cyfrowego świata z autorską aplikacją. Apka estetyką nawiązuje do torebek w odcieniu parakeet i jest zapowiedzią debiutanckiego pokazu nowego dyrektora kreatywnego, Matthieu Blazy’ego.
Na stronie internetowej Bottega Veneta zmieniła kolor logo z czerni na zieleń w odcieniu parakeet. Metamorfoza wiąże się z premierą aplikacji marki i najnowszą kolekcją Matthieu Blazy’ego. Aplikacją marka powraca do cyfrowego świata. Rok temu usunęła wszystkie media spłecznościowe.
W listopadzie 2021 roku Blazy został nowym dyrektorem kreatywnym po odejściu Daniela Lee. Wkrótce na mediolańskim tygodniu mody dyrektor kreatywny pokaże pierwszą kolekcję. Aplikacja – „drzwi do świata marki” – ma służyć jako „platforma dla twórców”. Pokaz kolekcji Blazy’ego będzie transmitowany w aplikacji już 26 lutego.
Aplikacja Bottega Veneta dostępna jest w App Store i Google Play.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.