W czasie globalnej izolacji projektanci wykazują się nieograniczoną kreatywnością. Sesje tworzą na odległość, używając FaceTime’a i kamerek internetowych. Na zdalnie zrobionych zdjęciach z kampanii na sezon wiosna-lato 2020 Jacquemusa pojawiły się supermodelka Bella Hadid i aktorka Barbie Ferreira.
Jacquemus podzielił się efektami kampanii na swoim Instagramie. Zdjęcia zrobił fotograf Pierre-Ange Carlotti, używając FaceTime’a, a projektant zajął się produkcją kreatywną sesji. Ku zdziwieniu internautów, przy kampanii nie pracował żaden stylista, fryzjer czy makijażystka. Modelki użyły jedynie swoich telefonów, by pozować w pustych pokojach.
Kampania „Jacquemus w domu” pokazuje stylizacje z kolekcji na sezon wiosna-lato 2020, która ujrzała światło dzienne w czerwcu 2019 roku podczas jubileuszowego pokazu projektanta (świętował dziesięć lat w branży). W domowej odsłonie Hadid występuje półnago albo nago, przykrywając się jedynie charakterystyczną torebką Jacquemusa. I choć sesja odbyła się w niestandardowych warunkach, Hadid napisała na swoim Instagramie, że było to dla niej niezwykłe doświadczenie. To nie pierwszy raz, kiedy modelka pozowała przez FaceTime’a. Jej sesja ukazała się także we włoskim wydaniu „Vogue’a” w tym miesiącu. Ferreira, znana z serialu „Euforia”, pokazała się z kolei w kapeluszu i okularach przeciwsłonecznych od Jacquemusa.
Simon Porte Jacquemus chętnie bawi się formą. Pochodzący z małej wioski położonej między Marsylią a Awinionem, zawsze był zafascynowany Paryżem. Kiedy w wieku 18 lat wyprowadził się do stolicy, zderzył się z krytyką. Miesiąc po wyprowadzce musiał zmierzyć się także z osobistą tragedią – śmiercią matki. Trudne doświadczenia zmotywowały go do założenia swojej marki, w hołdzie mamie, Valérie, którą do dziś uważa za ikonę stylu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.