Kultowa brytyjska marka łączy siły z jedną z najpopularniejszych wokalistek młodego pokolenia. Dua Lipa zadebiutuje w roli globalnej ambasadorki Pepe Jeans w kampanii na sezon wiosna-lato 2019. Autorem zdjęć jest David Sims.
Młoda, urodzona w Londynie, gwiazda błyskawicznie wspięła się na szczyty list przebojów. Jej debiutancki album „Dua Lipa” z 2017 roku zyskał rzesze fanów na całym świecie, a zaledwie rok później wokalistka została pierwszą kobietą, która otrzymała aż pięć nominacji do nagród Brit Awards. Niecałe dwa tygodnie temu jej singiel „Electricity” został wyróżniony nagrodą Grammy w kategorii Najlepsze Nagranie Taneczne, a sama artystka otrzymała statuetkę w kategorii Najlepszy Nowy Artysta. Wybór Pepe Jeans nie był więc przypadkowy. 23-letnia gwiazda jest w szczytowym punkcie swojej kariery i sama chętnie eksperymentuje ze stylem, który w jej wykonaniu jest kolorowy i zabawny. – Pepe Jeans to brytyjska marka, która powstała bardzo blisko miejsca, gdzie sie wychowałam i teraz mieszkam. Czuję, że coś nas łączy. Jest ważną częścią Londynu i dużo dla mnie znaczy. Zresztą, jak podkreśla Dua Lipa, londyński styl to zupełnie inny klimat niż Mediolan czy Paryż. – Jest w nim coś nieokrzesanego – dodaje.
Kampanię, która nawiązuje do dziedzictwa Pepe Jeans London, uwiecznił brytyjski fotograf David Sims. Sims, który swoją karierę zaczynał od portretowania legend muzyki – Davida Bowiego czy Nirvany, obecnie współpracuje z największymi magazynami mody, także z „Vogue’iem”. Zdjęcia nie prezentują jednak zabawnego i kolorowego wydania artystki. Czarno-białe kadry przedstawiają Duę Lipę w całkowicie naturalnym wcieleniu. Uwagę skupiają klasyczne i ponadczasowe projekty marki, także w wydaniu total look.
– Dua Lipa jest jedną z najszybciej szybujących w górę światowych gwiazd muzyki, a jej styl doskonale współgra z DNA naszej marki – mówi Mark Blenkinsop, dyrektor marketingu Pepe Jeans. Młodą gwiazdę do współpracy skłoniła również ekologiczna inicjatywa marki, „Tru-Blu”. Celem programu jest doprowadzenie do tego, żeby denim stał się jak najbardziej przyjazny środowisku.
Marka, która swoją działalność opiera się czterech elementach: muzyce, kulturze, denimie i Londynie, zapowiada wiele wyjątkowych akcji z udziałem młodej piosenkarki i ikony stylu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.