Nowe oblicze Rabanne
Nowe logo, nowy design, nowe gwiazdy – kultowy dom mody Paco Rabanne zaprezentował światu odmienione oblicze. Bohaterami nowego rozdziału w historii marki zostali Elle Fanning i Charlie Heaton, ambasadorowie Rabanne Fame i Phantom.
Paco Rabanne był jednym z największych innowatorów i nonkonformistów świata mody. Zamiast w gorsety wolał ubierać kobiety w połyskujące zbroje, zamiast śledzić trendy – wolał je wyznaczać. Na tych przekonaniach hiszpański projektant zbudował kultowy dom mody, które do dziś pozostaje synonimem kreatywności pewnie spoglądającej w przyszłość. Teraz słynna marka pisze nowy rozdział w swojej historii.
Wraz z początkiem wakacji Paco Rabanne zaprezentowało odmienione oblicze. Nowe logo, design oraz nazwa marki – od teraz Rabanne – to udana mieszanka tradycji kultowego domu mody i futuryzmu nowej generacji. Ukoronowaniem tych przemian stały się musicalowe kampanie perfum Fame i zapachu Phantom. Bohaterami nowego rozdziału w historii marki zostali ich ambasadorowie – Elle Fanning i Charlie Heaton.
W gwiazdorskim stylu
Dla Elle Fanning, gwiazdy obsypanej nagrodami „Wielkiej”, współpraca z Rabanne to kontynuacja wieloletniej przyjaźni z marką. Jak przyznaje aktorka, wizja kultowej marki zawsze była jej bliska: – Uwielbiam siłę, którą emanuje Rabanne – mówiła Fanning podczas festiwalu filmowego w Cannes. To właśnie na Lazurowym Wybrzeżu zaproszeni przez markę goście mieli okazję premierowo podziwiać efekty tej gwiazdorskiej współpracy. W kampanii aktorka wcieliła się w paryską it-girl, która, niczym Audrey Hepburn w „Zabawnej buzi”, tanecznym krokiem przemierza miasto świateł. Oczywiście w połyskujących kreacjach Rabanne.
Do grona ambasadorów marki dołączył także Charlie Heaton, czyli Jonathan Byers ze „Stranger Things”. Brytyjski aktor został twarzą zapachu Phantom, które reinterpretują pojęcie współczesnego mężczyzny: – Umiejętność wyrażania swoich emocji, wrażliwość i empatia definiują według mnie nowe pokolenie mężczyzn. Współczesny mężczyzna to ten, który nie boi się własnych uczuć – wyjaśniał Heaton, który w Cannes pełnił również rolę gospodarza podczas uroczystego przyjęcia Rabanne przy canneńskim Croisette. W kampanii aktor popisał się swoimi muzycznym zdolnościami, grając na perkusji w rytmie przeboju Davida Bowiego „Let’s Dance”.
On i ona
Wybór gwiazd nowego rozdziału w historii marki nie był przypadkowy. Zarówno Fanning, jak i Heaton są idolami nowego pokolenia. Łączy ich również fascynacja minionymi dekadami, nienaganny styl i charyzma – kluczowe wartości Rabanne. Mogłoby się wydawać, że Fame Parfum zostały stworzone z myślą o Fanning. W nowej odsłonie kultowy zapach marki jest jeszcze bardziej zmysłowy i hipnotyzujący. Wszystko za sprawą jaśminowego trio, skomponowanego specjalnie dla Rabanne, a także mineralnego piżma, akcentu gruszki i półtonów ambrette. Zamknięte w złotym flakonie Fame Parfum przywodzą na myśl ciepły, wiosenny wieczór w Paryżu.
Rabanne Phantom to z kolei zapach roztańczonej, letniej nocy. Elektryzująca mieszanka bergamotki, wanilii i lawendy, otulona korzennymi nutami wetywerii, staje się naszą przewodniczką po tętniącej życiem metropolii. Nocna odsłona Phantom Parfum została zamknięta w metalicznej czerni flakonu, która dodaje jego scenerii retrofuturystycznego twistu.
Podobnie jak w przypadku Fame, za unikatową recepturę Rabanne Phantom odpowiadało legendarne trio perfumerskiego świata – Dora Baghriche, Marie Salamagne i Alberto Morillas. – Zapachy komponowaliśmy jak opowieści, filmy ze świata Rabanne. Tym sposobem udało nam się przetłumaczyć estetykę marki na język perfumiarstwa – tłumaczyła Baghriche.
Fame Parfum i Phantom Parfum są dostępne w perfumeriach Sephora i Douglas oraz na sehora.pl i douglas.pl.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.