Paco Rabanne promuje nowy zapach dla kobiet. Woda perfumowana Fame to zmysłowa kompozycja w paryskim stylu. Twarzą kampanii została Elle Fanning, gwiazda serialu „Wielka”.
Kobieta, kojarzona z Fame jest wyzwolona, promienna, pewna siebie i wielowymiarowa. Zupełnie taka, jak ikoniczne muzy hiszpańsko-francuskiego projektanta, który w 1966 roku zadebiutował w Paryżu. Paco Rabanne pokazał wtedy 12 sukienek uszytych z nowoczesnych materiałów, uznawanych wcześniej za niezdatne do noszenia. Siatka przeplatała się z metalowymi płytkami, tworząc kinetyczne sylwetki. Awangardowe stroje projektanta rzuciły wyzwanie klasycznym rozwiązaniom, a jednocześnie były kwintesencją rzemiosła.
Inspirując się jedną z kreacji z tej kultowej kolekcji, Paco Rabanne stworzył flakon dla nowego zapachu. Butelka Fame ubrana jest w srebrną sukienkę z płytek, przypominających rycerską zbroję. Interesujące opakowanie zawiera jeszcze ciekawszy zapach – awangardowy jaśmin z Grasse, otulony kremowym kadzidłem i aromatycznym drewnem sandałowym. Zmysłowa mieszanka podkręcona została egzotyczną nutą mango i ciepłą wanilią. 90 procent składników wody perfumowanej Fame jest pochodzenia naturalnego, a uzyskane zostały ze zrównoważonych upraw.
Twarzą zapachu jest Elle Fanning, która perfekcyjnie oddaje wszystkie wcielenia kobiety, korzystającej z zapachu Fame. Pewna siebie aktorka, gwiazda młodego pokolenia z łatwością wchodzi w role różnych kobiet. Ma już za sobą udział w blockbusterze „Czarownica”, zagrała też w „Na pokuszenie” Sofii Coppoli, a rola cesarzowej Katarzyny II w serialu „Wielka” przyniosła jej nominacje do Emmy i Złotego Globu.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.