Nie mogę się doczekać, kiedy podzielę się z wami moim nowym dziełem i liczę na to, że spodoba wam się tak bardzo, jak mnie podobało się reżyserowanie”, pisze Emma Watson o swojej współpracy z Prada Beauty. Została twarzą nowych perfum Prady, a jednocześnie reżyserką promocyjnej kampanii tego zapachu. Pojawił się teaser reklamy, opublikowano też pierwsze promocyjne zdjęcia.
Fryzura pixie Emmy Watson z 2010 roku powraca, ale w nowoczesnym wydaniu. Tym razem aktorka postawiła na cięcie w stylu Audrey Hepburn i taką fryzurę prezentuje w swoim reżyserskim debiucie dla Prady, w nowej kampanii perfum.
Dom mody Prada opublikował na Instagramie zdjęcie promocyjne Emmy, na którym gwiazda ma na sobie jaskrawy pomarańczowy top oraz srebrne kolczyki w kształcie trójkątów z logo marki. Uzupełnieniem stylizacji jest koci makijaż oczu z wyraźnymi czarnymi kreskami na powiekach. We fryzurze Emmy, jak z lat 60., uwagę zwracają perfekcyjnie przycięte kosmyki, nachodzące na uszy i czoło.
„Kiedy Prada spytała mnie, czy zostanę twarzą ich kampanii perfum, od razu spytałam, czy mogę reżyserować klip”, napisała Watson pod postem, który opublikowała na Instagramie w ramach współpracy z marką. Dodała, że marzyła o reżyserii od kiedy miała 7 lat. „To był szczęśliwy przypadek, że Prada zaproponowała mi tę kampanię. Stało się to bowiem w chwili, kiedy podjęłam decyzję, sercem i głową, że chcę reżyserować”, przyznała gwiazda.
Tematem przewodnim kampanii jest kobieta jako paradoks. Emma Watson zaznaczyła, że „to przyjemność tworzyć kampanię i reprezentować zapach z tak głęboką, filozoficzną koncepcją”. Jak podkreśliła, „Prada zawsze wykraczała poza tradycyjne modele, archetypy piękna, słynie z pochwały dla kobiecości, która kwestionuje przyjęte normy”.
Zaloguj się, aby zostawić komentarz.